საავიაციო საკონსულტაციო კომპანია OAG-ის ანგარიშის მიხედვით, დაბალბიუჯეტიანი გადამზიდავები (LCC) ამჟამად უზრუნველყოფენ ავიაკომპანიების სიმძლავრის მესამედს.
Covid-19-ის პანდემიის დროს, LCC-ის ბაზრის წილი შემცირდა, მაგრამ გასულ წელს ზრდა კვლავ დაიწყო. მიმდინარე წლის მარტში, დაბალბიუჯეტიან ავიაკომპანიებზე  რეგულარული ფრენების ადგილის 32%, 2019 წლის 29% და 2015 წელს 25% მოდიოდა, –  ნათქვამია დოკუმენტში.
იმავდროულად, ინდოეთს აქვს ადგილების ყველაზე დიდი პროცენტი LCC-ში – 74%. სხვა დიდი ბაზრები, სადაც დომინირებს ბიუჯეტური ტრანსპორტი, არის ინდონეზია (63%), ბრაზილია და მექსიკა (თითოეული 58%) და ტაილანდი (57%).
გარდა ამისა ანალიტიკოსები ანგარიშით, ბოლო ოთხი წლის განმავლობაში 14 ქვეყანაში ეს მაჩვენებელი 10%-ზე მეტით გაიზარდა, მათ შორის საფრანგეთში (+11%), საუდის არაბეთში (+12%), სამხრეთ აფრიკაში (+11%) და ომანში (+19%).
დაბალბიუჯეტიანი ავიაკომპანიები ამჟამად 21 ქვეყანაში დაგეგმილი საჰაერო მგზავრობის ნახევარზე მეტს შეადგენს. გამონაკლისია დიდი ბრიტანეთი, აქ ეს მაჩვენებელი ოდნავ დაბალია და 48%-ს შეადგენს.
გარდა ამისა, ექსპერტებმა ყურადღება გაამახვილეს იმ ფაქტზე, რომ ტერმინმა “დაბალბიუჯეტიანი ავიაკომპანია” შეიძინა “ბევრად რთული მნიშვნელობა, ვიდრე LCC-ის გარიჟრაჟზე”.
”საზღვრები LCC-სა და ჩვეულებრივ ავიაკომპანიებს შორის ბუნდოვანია: ახლა უკვე არიან გადამზიდველები, რომლებიც იყენებენ ჰიბრიდულ მოდელს. მაგალითად, flydubai გვთავაზობს ფრენის ქსელში დაკავშირებას და უფრო დაბალ ტარიფებს, ვიდრე მისი ფლაგმანი ავიაკომპანია Emirates“, –  განმარტავენ OAG-ში.