მიუხედავად იმისა, რომ მგზავრობაზე მოთხოვნამ პანდემიამდე დონეს მიაღწია, აღმასრულებელთა 52% კვლავ ავიაკომპანიების ფინანსური სტაბილურობით არის შეშფოთებული, ხოლო 37% აცხადებს, რომ ჯერ კიდევ ვალშია. AeroCloud-ის „განვითარების გზაზე“ კვლევამ, რომელიც 200 აეროპორტის ოპერატორი კომპანიების ანალიზით დაიწერა, აჩვენა, რომ გამოკითხულთა 48%-ს ჯერ კიდევ არ მიუღწევია შემოსავლის აღდგენისთვის.

— მგზავრთა რაოდენობისა და ხარჯების „ნელი“ ზრდა: 62% შეშფოთებულია, რომ მგზავრების რაოდენობა კოვიდამდელ დონემდე არ აღმდგარა, ხოლო 70% ვარაუდობს, რომ ეკონომიკური კრიზისი გავლენას მოახდენს კონცესიის პარტნიორების ხარჯებზე.

— საკადრო გამოწვევები: აეროპორტების 62%-ს მიაჩნია, რომ ფრენების და მგზავრების მზარდი მოცულობის შესასრულებლად საკმარისი პერსონალის დაქირავების შეუძლებლობა საფრთხეს უქმნის ოპერაციებს მომდევნო 12 თვის განმავლობაში.

— განრიგის ცვლილებები, ფრენების გაუქმება: 69%-ს ეშინია ფორსმაჟორული შედეგების, იქნება ეს ფრენის დაგვიანება, საჰაერო მიმოსვლის შეფერხება თუ ამინდის პირობები. უფრო მეტიც, რესპონდენტთა 74%-მა დაასახელა ფრენების გაუქმება, როგორც განსაკუთრებით უარყოფითი ფაქტორი მგზავრებში მათი რეპუტაციისთვის.

”საავიაციო ინდუსტრიის საერთო პერსპექტივა რამდენიმე რთული წლის შემდეგ კარგად გამოიყურება. მაგრამ ყველა აეროპორტს არ შეიძლება ეწოდოს მომგებიანი. ბევრი მათგანი კვლავ ებრძვის პერსონალის პრობლემებს და ფრენის შეფერხებებს, თქვა ჯორჯ რიჩარდსონმა, AeroCloud-ის აღმასრულებელმა დირექტორმა და თანადამფუძნებელმა. ”თუმცა, უმრავლესობა კვლავ ეყრდნობა მოძველებულ სისტემებსა და ტექნოლოგიებს, რაც მნიშვნელოვნად ამცირებს არსებული აქტივების მართვის ეფექტურობას და გავლენას ახდენს ახალი ავიაკომპანიების მოზიდვაზე, ასევე მგზავრთა გამოცდილების ოპტიმიზაციაზე.”

ამრიგად, აეროპორტის მენეჯერების 40%-მა განაცხადა, რომ ისინი კვლავ იყენებენ Excel და Word დოკუმენტებს ოპერატიული ინფორმაციის შესანახად და სამართავად. მექანიკურ პროცესებზე დამოკიდებულება ქმნის უზარმაზარ ბარიერებს შემოსავლების ზრდისთვის, ხაზს უსვამენ ექსპერტები.