საჰაერო ტრანსპორტის ადგილების ტევადობა და მგზავრთა საერთო რაოდენობა მთელ მსოფლიოში  პანდემიამდელი დონის 80%-ს შეადგენს, შემოსავალი მგზავრთა გადაყვანიდან კი 2019 წლის პიკის დაახლოებით 72%-ია, – ნათქვამია ICAO-ს საიტზე განთავსებულ ინფორმაციაში. მიმდინარე წლის იანვრიდან აგვისტომდე პერიოდში საჰაერო მგზავრთა რაოდენობა 2021 წლის ანალოგიურ პერიოდთან შედარებით დაახლოებით 55%-ით გაიზარდა.

ამავე პერიოდში ფრენების რაოდენობა 28%-ით, ხოლო გადაზიდვების მოცულობა 32%-ით გაიზარდა. საჰაერო მგზავრთა შემოსავალი 2019 წლის გაცვლით კურსებთან შედარებით, სავარაუდოდ, 70 პროცენტიან ზრდას მიაღწევს 2022 წლის პირველ რვა თვეში 2021 წლის ანალოგიურ პერიოდთან შედარებით.

საანგარიშო პერიოდში ექსპლუატაციაში მყოფი სამგზავრო თვითმფრინავების რაოდენობა გასული წლის ანალოგიურ პერიოდთან შედარებით 34%-ით გაიზარდა, რაც ასახავს საავიაციო სექტორის აღდგენის ზოგად ტენდენციას და არსებულმა მონაცემებმა უკვე მიაღწია პანდემიამდელი მაჩვენებლების 80%-ს.

ექსპლუატაციაში მყოფი სატვირთო თვითმფრინავების რაოდენობა 4%-ით მეტია ვიდრე პანდემიამდე, ძირითადად იმის გამო, რომ მათი გამოყენება შედარებით სტაბილური იყო COVID-19 პანდემიის დროს სამედიცინო, ჰუმანიტარული და სხვა მნიშვნელოვანი გლობალური მიწოდების ჯაჭვების მხარდასაჭერად. საერთაშორისო ელექტრონული კომერციის მიმართ მომხმარებელთა მზარდი უპირატესობის მიმართ.

დღეის მდგომარეობით, ICAO პროგნოზირებს, რომ საერთაშორისო მარშრუტების ჯგუფების უმეტესობა სრულად უნდა აღდგეს პანდემიამდელ დონემდე ან ამ წლის მეოთხე კვარტალში ან 2023 წლის პირველ კვარტალში.

აღმოსავლეთისა და ჩრდილოეთ აზიის სეგმენტების დინამიკა შეიძლება გარკვეულწილად სუსტი აღმოჩნდეს, მაგრამ იქ აღდგენა 2023 წელს მაინც უნდა იყოს მოსალოდნელი.