დეკემბრის ბოლოს, EASA-მ Lufthansa Technik-ს მისცა ნებართვა შეეცვალა Boeing 777-ის ორი ვარიანტი AeroSHARK საწვავის დამზოგავი რგოლებით, რომლებიც ორიენტირებულია მდგრად ინოვაციებზე. ისინი ერთობლივად არიან შემუშავებული Lufthansa Technik-ისა და ქიმიური კომპანიის BASF-ის მიერ.
AeroSHARK დამონტაჟდება Lufthansa Cargo-სა და SWISS-ის თვითმფრინავებზე.
ყოველი Boeing 777-300ER, რომელსაც მართავს SWISS, ეს ნიშნავს წლიურ დანაზოგს დაახლოებით 400 ტონა ნავთი და 1200 ტონაზე მეტი CO₂. მოკლე Boeing 777F დაზოგავს დაახლოებით 370 ტონა საწვავს და 1,170 ტონა CO₂ წელიწადში.
შვეიცარიული ავიაკომპანიის ერთ-ერთმა Boeing 777-300ER თვითმფრინავმა, რომელიც აღჭურვილია AeroSHARK-ით, ოქტომბრიდან უკვე დაიწყო ყოველდღიური ფრენები.