ბრიტანულმა ავიაკომპანია British Airways-მა, 20 წლის განმავლობაში პირველად, ახალი უნიფორმა წარადგინა.
ახალი ფორმა შექმნა ოზვალდ ბოატენგმა, რომელიც ბოლო ოთხი წლის განმავლობაში მუშაობდა საკულტო პროექტზე, ავიაკომპანიის ეკიპაჟების გამოხმაურების გათვალისწინებით.
ავიაკომპანიის ეკიპაჟის ფორმების დიზაინი ძალიან სპეციფიკური ამოცანაა. ტანსაცმელი უნდა იყოს არა მხოლოდ ელეგანტური და ასახავდეს იმ არსს, რისი გადმოცემაც სურს ავიაკომპანიის ბრენდს, ასევე უნდა იყოს პრაქტიკული და აკმაყოფილებდეს უსაფრთხოების გარკვეულ სტანდარტებს.

უნიფორმა ასევე შეიძლება გახდეს მეტ-ნაკლებად საკულტო და ავიაკომპანიის სინონიმი. ამიტომ, გასაკვირი არ არის, რომ ავიაკომპანიის ეკიპაჟის გარდერობის განახლებებს შორის ხშირად გადის ბევრი დრო.

თუმცა, ორი ათეული წლის შემდეგ, British Airways-მა წარმოადგინა თავისი ახალი უნიფორმა.

გარდა ამისა, ბოლო ექვსი თვის განმავლობაში British Airways-ი ატარებდა საიდუმლო ტესტირებას და ახალ კოლექციას სხვადასხვა შემოწმებას უტარებდა. ტესტირება მოიცავდა ბორტგამცილებელთა და ფრენის ეკიპაჟის უნიფორმის მორგებას ევროპის მასშტაბით სატვირთო ფრენებზე და ტექნიკური მუშაკებისთვის მანჩესტერისა და კოტსვოლდის აეროპორტებში. საიდუმლო ტესტის შედეგებმა გამოიწვია, მაგალითად, ეკიპაჟის უნიფორმაზე ჯიბეების რაოდენობის ზრდა, ნაჭერი სენსორული ეკრანის ტექნოლოგიით, სახმელეთო მუშაკთა ხელთათმანებით და ასე შემდეგ.