ლეგენდარული მოდელის წარმოება ეტაპობრივად შეწყდება პირველი Jumbo Jet-ის აშენებიდან 54 წლის შემდეგ.
ბოლო წარმოების Boeing 747-ის ფრთა (LN 1574) გადაეცა ასაწყობად საწარმოს ევერეტში, ვაშინგტონი. ამ თვითმფრინავის აწყობის დასრულების შემდეგ (B-747-8F-ის სატვირთო ვერსიაში) ხაზი შეჩერდება. ამრიგად, ლეგენდარული მოდელის წარმოება შეწყდება უკვე წელს, ანუ პირველი Jumbo Jet-ის აწყობიდან 54 წლის შემდეგ.

ცნობილია, რომ ბოლო 4 ერთეულ, ფართო ტანის ოთხძრავიან თვითმფრინავს წლის ბოლომდე ამერიკულ სატვირთო ავიაკომპანია Atlas Air-ი მიიღებს. ამ პარტიიდან პირველი თვითმფრინავის მიწოდება, რომლის კონტრაქტიც 2021 წლის იანვარში გაფორმდა, მოსალოდნელია „უახლოეს მომავალში“.

2022 წელს Boeing 747-ის წარმოების დახურვის განზრახვის შესახებ Boeing-მა გამოაცხადა ჯერ კიდევ 2 წლის წინ განაცხადა.

თავდაპირველად, მწარმოებელი წარმოების ხაზის დახურვას 2023 წლის ბოლომდე ელოდა, მაგრამ “დასასრულის დასაწყისის” თარიღის გადატანა გახდა საჭირო, როდესაც რუსულმა “ვოლგა-დნეპრის” ჯგუფმა, 2018 წელს საჰაერო ტვირთების ბაზარზე მოთხოვნის მნიშვნელოვანი შემცირების გამო საჰაერო ხომალდებზე არსებული შეკვეთები გააუქმა.

B-747-ის წარმოების ხაზების დახურვით, Boeing გეგმავს გაზარდოს ნაწილების მიწოდება თავისი მოქმედი ფლოტისთვის Boeing Global Services განყოფილების მეშვეობით. თუმცა, ამერიკულ მწარმოებელს ჯერ არ გადაუწყვეტია, რა უნდა გააკეთოს ევერეტში გათავისუფლებულ წარმოების სიმძლავრეებიდან.

აღსანიშნავია, რომ დღეისათვის დღეისათვის წარმოებულია 1569 ერთეული Boeing 747, რომელთა უმეტესობა (694) B-747-400 მოდიფიკაციაშია. ამ მოდელის ბოლო ეგზემპლარი, cargo -400F, მომხმარებელს 2009 წლის დეკემბერში გადაეცა.