დაჯავშნის სერვისმა Hotels.com-მა მთელს მსოფლიოში, პარტნიორ სასტუმროებს შორის, სტუმრების ყველაზე უჩვეულო მოთხოვნების შესახებ ერთგვარი გამოკითხვა ჩაატარა. აღმოჩნდა, რომ სტუმრებს შეუძლიათ გამოცდილი სასტუმროების გაოცებაც კი.
ტოპებში მოხვდა – დიეტური წყალი, გამდნარი ნაყინი, ათქვეფილი კვერცხი ცილის გარეშე, ფაფუკი თევზი. კვლევის შედეგად დაფიქსირდა ასევე სტუმარი სამხრეთ კორეიდან, რომელიც სასტუმროში მივიდა უმი თევზით და ითხოვა მისი მომზადება.
ნომრებში შეკვეთიდან ყველაზე პოპულარული ბურგერი აღმოჩნდა არა მხოლოდ აშშ-ში, არამედ მთელ მსოფლიოში. ის უფრო სასურველი აღმოჩნდა ვიდრე პიცა, სენდვიჩები, ტაკო და კარტოფილი ფრი. სხვათა შორის, ძვირადღირებულ სასტუმროებში ბურგერის ღირებულებამ შეიძლება 1600 დოლარამდე მიაღწიოს, ნაყინის კი 300 დოლარამდე.
რესპონდენტებმა ნომრების სერვისის მენიუში ყველაზე ძვირადღირებულ კერძად სტეიკი და შამპანური დაასახელეს.
სასტუმროების თქმით, ზოგჯერ ნომრის სერვისი სცილდება საკვების შეკვეთას, შემდეგ კი პერსონალს უწევს ოთახში კონცერტების ორგანიზება და სტუმრების მოწვევაც კი.
ასე რომ, ყველაზე უჩვეულო ნომერში შეკვეთების/მოთხოვნების სია ასე გამოიყენება:
1. დიეტური წყალი;
2. გამდნარი ნაყინი;
3. ფუმფულა თევზი;
4. ადუღებული ჩამოსხმული წყალი;
5. თევზის მომზადება, რომელიც სტუმარმა მოიტანა;
6. Clam პოპკორნი;
7. ომლეტი კვერცხის ცილის გარეშე;
8. ბრინჯი ძაღლისთვის;
9. ბიზონის ხორცი;
10. ჩაშუშული კვერცხი.