ავიაკომპანიების ფასები ევროპაში ნაკლებად სავარაუდოა, რომ დაეცემა “მომდევნო 10-15 წელიწადში”, რაც, სხვა საკითხებთან ერთად, განპირობებულია ევროკავშირის მოთხოვნებით, რომ კომპანიებმა მიაღწიონ ნულოვანი ემისიების 2050 წლისთვის. ეს აზრი დააფიქსირა კვირას იტალიურ გაზეთ Corriere della Sera-სთან გამოქვეყნებულ ინტერვიუში, საჰაერო ტრანსპორტის საერთაშორისო ასოციაციის (IATA) ხელმძღვანელმა ვილი უოლშმა.

„ეს განპირობებულია იმით, რომ ევროპული კომპანიები იძულებულნი იქნებიან გამოიყენონ უფრო და უფრო მეტი ეკოლოგიურად სუფთა საწვავი და, შესაბამისად, გაზარდონ საოპერაციო ხარჯები. და მე ამ მომენტში ვერ ვხედავ სხვა ხარჯების შემცირების შესაძლებლობას საწვავის ღირებულების ზრდის კომპენსირებისთვის“, – განაცხადა მან.

უოლშმა ხაზგასმით აღნიშნა, რომ „ეკოლოგიურად სუფთა საავიაციო საწვავი გაცილებით მეტი ღირს, ვიდრე საავიაციო ნავთი და მასზე გადასვლის საფასურს გადაიხდიან მომხმარებლები“. მან ასევე აღნიშნა, რომ მოთხოვნაზე გავლენას მოახდენს ბილეთების ფასების ზრდა.