ევროპული დაბალბიუჯეტიანი ავიაკომპანია Wizz Air მარშრუტების ქსელს მუდმივ რეჟიმში აფართოებს და მგზავრებს ავიაბილეთებზე დაბალ ტარიფებს სთავაზობს. სწორედ ამ მიზეზით, მგზავრები, რომელთაც შინაური ცხოველების თანხლებით სურთ მოგზაურობა ხშირად კითხულობენ, შესაძლებელია თუ არა Wizz Air-ის რეისზე ძაღლის, კატის ან სხვა ცხოველის წაყვანა.

Wizz Air-ის ოფიციალური პოლიტიკა 2025 წლისთვის ითვალისწინებს ყველა ცხოველის აკრძალვას ფრენებზე, გარდა „მეგზური ძაღლებისა“. ეს ნიშნავს, რომ Wizz Air-ის რეისზე ძაღლის, კატის, ფრინველის ან სხვა ცხოველის წაყვანა არ შეგიძლიათ, მაშინაც კი, თუ მზად ხართ გადაიხადოთ დამატებითი საფასური ტრანსპორტირებისთვის.

Wizz Air-ს ოფიციალურად არ განუმარტავს, თუ რატომ აქვს ფრენებზე ასეთი წესები ცხოველების გადაყვანისთვის. შესაძლოა, ეს დაბალბიუჯეტიანი ავიაკომპანიის კონცეფციით იყოს განპირობებული – A წერტილიდან B წერტილამდე ძირითადი სატრანსპორტო მომსახურების მიწოდება მინიმალურ ფასად და მომსახურების მინიმალური პაკეტით.

ცხოველების გადაყვანა ართულებს ფრენის ლოჯისტიკას და შეიძლება გამოიწვიოს ფრენის დაგვიანებაც კი. ვინაიდან Wizz Air-ი თავის თვითმფრინავებს ინტენსიურად იყენებს, შესაძლოა, ავიაკომპანიამ ცხოველების გადაყვანა შეწყვიტა გრაფიკში შეფერხებების შესამცირებლად.

Wizz Air-ი შეზღუდული შესაძლებლობის მქონე პირთათვის რეისებზე მხოლოდ „მეგზური ძაღლების“ დაშვებას აკეთებს და ეს სერვისი მათთვის უფასოდ არის მოწოდებული.

ამისათვის თქვენ უნდა შეასრულოთ სპეციალური პროცედურა: ბილეთის დაჯავშნისას მიუთითეთ, რომ პირი გეგმავს „მეგზური ძაღლის“ გადაყვანას. ან „მეგზური ძაღლის“ გადაყვანის შესახებ აცნობოთ Wizz Air-ის სპეციალური დახმარების ცენტრს – specialassistance@wizzair.com.

გამგზავრებამდე სულ მცირე 48 საათით ადრე, Wizz Air-ის სპეციალური დახმარების ცენტრში ელექტრონული ფოსტით მისამართზე specialassistance@wizzair.com გაუგზავნეთ მოწმობა, რომ ძაღლი მეგზური ძაღლია და ყველა ვეტერინარული დოკუმენტი, რომელიც საჭიროა გამგზავრებისა და ჩამოსვლის ქვეყანაში.