Ryanair-ის ავიაბილეთის შეძენისას მგზავრი ელოდება, რომ აეროპორტიდან ამ დაბალბიუჯეტიანი ავიაკომპანიის თვითმფრინავით გაფრინდება. საბოლოოდ ის სულ სხვა ავიაკომპანიის თვითმფრინავით გადაადგილდება. ეს გამოწვეულია იმით, რომ ახლა Ryanair არის არა ერთი დაბალბიუჯეტიანი ავიაკომპანია, არამედ დაბალბიუჯეტიანი ავიაკომპანიების მთელი ჯგუფია, რომელიც აერთიანებს სრულფასოვან ავიაკომპანიებს ცალკეული სერტიფიკატებით.
თუ ადრე ირლანდიაში რეგისტრირებული ერთადერთი ავიაკომპანია Ryanair-ი ასრულებდა ფრენებს, ახლა დაბალბიუჯეტიან ავიაკომპანიას ჰყავს შვილობილი კომპანიები დიდ ბრიტანეთში, პოლონეთში, მალტასა და ავსტრიაში.
Ryanair-ის პოლონური განყოფილება თავდაპირველად ჩარტერული ფრენებით იყო დაკავებული და ეწოდა Ryanair Sun. ახლა ის რეგულარულ ფრენებზე მუშაობს BUZZ ბრენდის ქვეშ. ამ ავიაკომპანიის ბორტები შეფერილია კაშკაშა ყვითელი ფერით, რომლის სიმბოლოა ფუტკარი. ის, რომ ავიაკომპანია Ryanair-ის ჯგუფის ნაწილია, თვითმფრინავის ცხვირზე მხოლოდ მცირე წარწერით გვახსენებს.
ანალოგიური ვითარებაა მალტის განყოფილებაშიც – ავიაკომპანია ატარებს სახელწოდებას Malta Air, რის გამოც ის ხშირად ეშლებოდათ მალტის ეროვნულ ავიაკომპანია Air Malta-ში, რომელმაც ოპერირება უკვე შეწყვიტა.
თუ პოლონური BUZZ და მალტური Malta Air იყენებენ Boeing 737 თვითმფრინავებს, რომლებსაც მშობელი Ryanair მართავს, მაშინ კიდევ უფრო საინტერესოა სიტუაცია დაბალბიუჯეტიანი ავიაკომპანიის ავსტრიელ ქალიშვილთან.
ავსტრიაში Ryanair-ს აქვს შვილობილი Lauda, რომელიც ირლანდიელებმა ცნობილი ავსტრიელი მრბოლელი ნიკი ლაუდასგან შეიძინეს. ცალკე სახელწოდების გარდა, მას აქვს ცალკე ფლოტიც – დაფრინავს Airbus A320-ებით.
ირლანდიელებმა შვილობილი კომპანია დააფუძნეს დიდ ბრიტანეთშიც, სახელწოდებით Ryanair UK, რათა მათ გააგრძელონ ოპერირება ბრიტანეთის ბაზარზე მას შემდეგ, რაც ამ ქვეყანამ დატოვა ევროკავშირი.
ბიზნესის ასეთი ფრაგმენტაციის მიუხედავად, Ryanair-ს აქვს ერთი ვებგვერდი ავიაბილეთების გასაყიდად და ერთიანი სერვისი ჯგუფის ყველა ავიაკომპანიისთვის. სწორედ ამიტომ, Ryanair-ის ბილეთის შეძენისას მგზავრს შეუძლია იფრინოს შვილობილი ავიაკომპანიით, მაგრამ მიიღებს იგივე მომსახურებას, რასაც მშობელი ავიაკომპანიის რეისებზე.