Delta ზედიზედ მეშვიდე წელია ინარჩუნებს მსოფლიოში ყველაზე ღირებული ავიაკომპანიის ბრენდის სტატუსს. Brand Finance-ის მიერ ჩატარებულმა კვლევამ აჩვენა, რომ მისი ღირებულება 38%-ით გაიზარდა და 14.9 მილიარდ დოლარს მიაღწია. რეიტინგის ავტორები აღნიშნავენ, რომ ასეთი ზრდა განპირობებულია ძლიერი ფინანსური მაჩვენებლებით და მომხმარებლის გამოცდილებასა და მდგრადობაში მიმდინარე ინვესტიციებით. საერთო ჯამში, ანალიტიკოსებმა შეაფასეს 124 ინდუსტრიული ბრენდი.

რეიტინგში ბრენდის ღირებულების ყველაზე სწრაფი ზრდა Malaysia Airlines-მა აჩვენა (+209%-ით, 607 მილიონ დოლარამდე). ათწლიანი არყოფნის შემდეგ, ავიაკომპანიამ სიაში 45-ე ადგილი დაიკავა. ამასობაში, Saudia-მ ბრენდის ღირებულება 34%-ით გაზარდა და 1.1 მილიარდ დოლარს მიაღწია, რითაც პირველად გადააჭარბა 1 მილიარდ დოლარს და გახდა ახლო აღმოსავლეთში ყველაზე სწრაფად მზარდი ავიაკომპანიის ბრენდი.

მსოფლიოს 50 უმსხვილესი ავიაკომპანიის ბრენდის კომბინირებული ღირებულება წინა წელთან შედარებით 29%-ით გაიზარდა და 132.4 მილიარდ დოლარს მიაღწია, რაც გლობალური ავიაციის