NDC-ზე გადასვლა, ინდუსტრიის მუდმივი პერსონალის კრიზისი და მოგზაურთა გამოცდილების გაუმჯობესების გზები, განსაკუთრებით მაშინ, როდესაც მოგზაურობა შეფერხებულია, – ეს არის სამი ძირითადი ფაქტორი, რომელიც განაპირობებს საქმიანი მოგზაურობის ევოლუციას. ამას GBTA-ს უახლესი კვლევა გვიჩვენებს.
The Q2 2023 Business Travel Outlook-ის თანახმად, მოგზაურობის სერვისის მყიდველების 60%-ი არ უჭერს მხარს American Airlines-ის გადაწყვეტილებას, შეზღუდოს მათი ბილეთების მნიშვნელოვანი ნაწილი NDC არხებით, ისევე როგორც მომწოდებლებისა და TMC-ების 36%-ი.
ტურისტული სერვისების შემძენების ნახევარზე მეტი (53%) ამბობს, რომ ზოგიერთი ავიაკომპანია ცდილობს ძალიან სწრაფად განახორციელოს NDC და შუამავლებს არ უთმობს საკმარის დროს საჭირო ტექნოლოგიებისა და პროცესების შესამუშავებლად.
მყიდველების მესამედი (29%) ამბობს, რომ გადამყიდველებს ჰქონდათ საკმარისი დრო და მზად უნდა იყვნენ შეკვეთების ეფექტურად დამუშავებისა და მომსახურებისთვის NDC-ის მეშვეობით.
მესამედმა (36%) განაცხადა, რომ მათი კომპანიის მოგზაურობის პროგრამაზე უარყოფითად იმოქმედა გადამზიდავების NDC-ის განხორციელებამ, ხოლო 29%-მა თქვა, რომ „არავითარი გავლენა არ არსებობს“. გამოკითხულთა მხოლოდ 6%-მა აღნიშნა დადებითი გავლენა.
მყიდველების ნახევარმა (48%) უპასუხა, რომ მათ ჯერ არ დაუწყიათ NDC-ის განხორციელება, ხოლო 61%-მა აღიარა, რომ არ გააჩნდა სახსრები მის შენარჩუნებასთან დაკავშირებული დამატებითი ხარჯებისთვის.
ათიდან რვა რესპონდენტმა (81%) აღნიშნა, რომ მათ სჭირდებათ მეტი ინფორმაცია NDC-ის შესახებ და 50%-ი მიიჩნევს, რომ მათ TMC-ს არ აქვს საკმარისი ინფორმაცია ამ გაყიდვების არხის შესახებ და/ან არ იზიარებს მის განხორციელების გეგმებს.
როდესაც ჰკითხეს ნიჭის კრიზისის შესახებ, გამოკითხულთა 58%-მა აღნიშნა, რომ კვლავ განიცდიან ნიჭის ნაკლებობას და/ან დასაქმების საკითხებს. გამოკითხულთა მესამედს (36%) მსგავსი პრობლემები არ აქვს.
ყველაზე გავრცელებული საჩივრები, რომლებსაც მოგზაურობის მენეჯერები ისმენენ საქმიანი მოგზაურებისგან, არის დაგვიანებული (76%) ან გაუქმებული (72%) ფრენები, ხანგრძლივი ლოდინის დრო TMC-ის (62%) ან სხვა მომწოდებლისგან (52%) და ცუდი სასტუმროს სერვისი (46%).