საერთაშორისო საჰაერო ტრანსპორტის ასოციაციამ (IATA) ახალი სახელმძღვანელო გამოაქვეყნა, რომელიც დაეხმარება ავიაკომპანიებს და სერვის აგენტებს გადაიტანონ მგზავრის დამხმარე საშუალებები (PIMs) და გააუმჯობესონ მომსახურების ხარისხი შეზღუდული შესაძლებლობის მქონე მგზავრებისთვის.
შშმ მგზავრების უსაფრთხო და კომფორტული ტრანსპორტირების უზრუნველყოფა პრიორიტეტი უნდა ავიაკომპანიებისთვის, რაც 2019 წელს IATA-ს 75-ე ყოველწლიურ გენერალურ კრებაზე ერთხმად დამტკიცებულ რეზოლუციაშია აღნიშნული.
ავიაკომპანიების მიზანია შშმ მგზავრებმა თავი კომფორტულად და თავდაჯერებულად იგრძნონ ბორტზე. ამჟამინდელ გარემოში სასწრაფოდ არის საჭირო ახალი პროტოკოლები ICP-ის ტრანსპორტირების დასარეგულირებლად, განაცხადა IATA-ს უფროსმა ვიცე-პრეზიდენტმა ოპერაციების, ფრენების და მგზავრების უსაფრთხოების საკითხებში ნიკ კარინმა.
ახალი სახელმძღვანელო, რომელიც შეიქმნა ინდუსტრიის მთავარ მოთამაშეებთან თანამშრომლობით, გააუმჯობესებს მომსახურების ხარისხს და მნიშვნელოვნად შეამცირებს აღჭურვილობის დაზიანების რისკს, რაც სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანია შეზღუდული შესაძლებლობის მქონე მგზავრებისთვის.