FILE PHOTO: The logo of Airbus is picuted at the Airbus facility in Montoir-de-Bretagne near Saint-Nazaire, France, March 4, 2022. REUTERS/Stephane Mahe

გლობალური მიწოდების ჯაჭვის კრიზისი, რომელმაც მოიცვა გლობალური საჰაერო კოსმოსური ინდუსტრია, გაგრძელდება მომავალ წლამდე, იტყობინება Airbus. ეს ყველაფერი იმის მიუხედავად, რომ მომწოდებლები იბრძვიან კომპონენტების წარმოების გაზრდაზე.

სხვა გლობალური მწარმოებლების მსგავსად, Boeing-ი და ასევე ევროპული Airbus-ი ებრძვიან ნედლეულის, ელექტრონული კომპონენტების და სხვა ნაწილების დეფიციტს.

„ძნელი დასაჯერებელია, რომ ორ წელიწადში პრობლემა არ მოგვარდება, მაგრამ ეს მოსალოდნელია. სიღრმე და მასშტაბი ის, რაც ხდება, უპრეცედენტოა. მსგავსი არაფერი გვინახავს წინა კრიზისებში“, – განაცხადა მსოფლიოში უმსხვილესი თვითმფრინავების მწარმოებლის აღმასრულებელმა დირექტორმა გიომ ფორიმ.

ინდუსტრიაში სხვა პრობლემებს მიეკუთვნება მუშახელის დეფიციტი, ასევე მაღალი ინფლაცია და ენერგიის მაღალი ხარჯები.

Airbus-ი ახლა მუშაობს სამომავლო სამოქმედო გეგმაზე, რათა უზრუნველყოს, რომ ევროპაში მისი ძირითადი საწარმოო ობიექტებმა გააგრძელონ მუშაობა დეფიციტის შემთხვევაში.

ფორიმ დასძინა, რომ ჯგუფი ეძებს ენერგიის მოხმარების შემცირების ვარიანტებს და ასევე სთხოვს ზოგიერთ თანამშრომელს ისევ სახლიდან იმუშაონ.

მიწოდების მხრივ, ძრავები კომპანიისთვის განსაკუთრებულ პრობლემად იქცა. Airbus-ს ახლა აქვს 26 “დაგეგმილი” თვითმფრინავი, რომლებიც ინახება ძრავების გარეშე. ამავდროულად, კომპანია ადრე ელოდა A320-ის წარმოების გაზრდას 2025 წლისთვის თვეში 75 თვითმფრინავამდე.