აშშ-ს ერთ-ერთი უმსხვილესი ავიაკომპანია Delta Air Lines-ი Sky Club-ში ვიზიტორების რაოდენობას შეზღუდავს და ასევე გამკაცრებს SkyMiles ბონუს პროგრამის წესებს.
Sky Club-ის ლაუნჯებში კომპანიის კლიენტებს შეუძლიათ ფრენამდე ისარგებლონ საშხაპეებით და სპეციალურად აღჭურვილი დასაჯდომი ადგილებით, ასევე შეუკვეთონ უფასო სასმელები და საკვები.
2025 წლის 1 თებერვლიდან American Express Platinum-ის ბარათის მფლობელებს შეეძლებათ VIP ლაუნჯების მონახულება წელიწადში 6-ჯერ, ხოლო Delta Reserve American Express-ის ბარათის მფლობელებს შეეძლებათ VIP ლაუნჯების მონახულება წელიწადში 10-ჯერ.
უფრო მეტიც, 2024 წლის 1 იანვრიდან კლიენტებს, რომლებმაც დაჯავშნეს ბილეთი ყველაზე ბიუჯეტურ, საბაზისო ეკონომ ბილეთზე, აღარ დაიშვებიან ასეთ დარბაზებში, თუნდაც რომელიმე პრემიუმ ბარათი ჰქონდეს.
ამ გზით, Delta Air-ი მოელის, რომ მთავარ ჰაბ აეროპორტებში VIP ლაუნჯებში გრძელი რიგების პრობლემის მოგვარებას. კომპანიის გეგმები ამ კუთხით ასევე მოიცავს დამატებით ლაუნჯის გახსნას ნიუ-იორკის ჯონ კენედის საერთაშორისო აეროპორტის ერთ-ერთ ტერმინალში.
Delta Air-ის VIP ლაუნჯებზე უფასო წვდომა დიდი ხანია არის American Express Platinum ბარათების ერთ-ერთი მთავარი უპირატესობა, რაც ამართლებს მათი მომსახურების მაღალ ღირებულებას. მოახლოებულმა ცვლილებებმა შეიძლება აიძულოს ბარათის მფლობელები გადავიდნენ ნაკლებად ძვირადღირებულ AmEx პროდუქტებზე.
Delta Air-ის სხვა ინოვაციები მოიცავს SkyMiles-ის ლოიალობის პროგრამის პირობების გადახედვას. ახლა ამ პროგრამაში კლიენტების სტატუსი დამოკიდებული იქნება არა გავლილი მილების რაოდენობაზე, არამედ მათ მიერ ბილეთებზე დახარჯულ მთლიან თანხაზე.