2040 წლამდე შემუშავებული ბაქოს გენერალური გეგმა ითვალისწინებს რკინიგზის სადგურების რაოდენობის ზრდას 26-დან 54-მდე.
გენერალური გეგმის მიხედვით, 2027 წლისთვის აფშერონის ნახევარკუნძულზე 20 სამგზავრო სადგურის რეკონსტრუქცია იგეგმება. ასევე დაგეგმილია 4 ახალი სადგურის მშენებლობა – ბალაჯარის სადგურიდან ბაქოს ცენტრალურ რკინიგზის სადგურამდე და ერთი სადგური ქალაქ ხირდალანში ქალაქ სუმგაიტის ხაზზე.
ზოგადად, დაგეგმილია სარკინიგზო ხაზის აღდგენა, რომელიც შედგება 8 სადგურისგან.
გარდა ამისა, დაგეგმილია სარკინიგზო დერეფნების „გარადაღ-გიზდიაკის“ და „ზაბრატ-მაშტაგა-ზაგულბას“ შექმნა, ასევე ახალი სადგურების მშენებლობა გარადაღის რაიონსა და სოფელ ხოჯასანში.
სარკინიგზო ქსელის განვითარებისა და საზოგადოებრივი ტრანსპორტის კოორდინაციაში მისი როლის გაზრდის მიზნით, იგეგმება ახალი სარკინიგზო ხაზის მშენებლობა ჰეიდარ ალიევის საერთაშორისო აეროპორტამდე.
ზოგადად, 2040 წლისთვის ბაქოს სარკინიგზო ქსელის სიგრძე 195,4 კმ-დან 338,6 კმ-მდე გაიზრდება.
ზოგადი გეგმის თანახმად, 2040 წელს, 26.8 მილიონი მგზავრი (წელიწადში) ან 73 ათასი ადამიანი საშუალოდ დღეში გამოიყენებს სარკინიგზო ტრანსპორტს ბაქოში.