მექსიკურმა აეროპორტების ოპერატორმა ჯგუფმა, ASUR-მა (Grupo Aeroportuario del Sureste), რომელიც ცნობილია კანკუნის, კოლუმბიისა და პუერტო-რიკოს აეროპორტების მართვით, ოფიციალურად დაასრულა URW Airports-ის შეძენის პროცესი.
ეს სტრატეგიული ნაბიჯი ASUR-ს რეგიონული ინფრასტრუქტურული კომპანიიდან გლობალურ მოთამაშედ აქცევს, რომელსაც პირდაპირი წვდომა აქვს ამერიკის უმსხვილეს საავიაციო ჰაბებზე.
ტრანზაქცია 295 მილიონ აშშ დოლარადაა შეფასებული.
მექსიკისა და კოლუმბიისგან განსხვავებით, სადაც ASUR მთელ ინფრასტრუქტურას მართავს, აშშ-ში კომპანია ფოკუსირებული იქნება კომერციულ მართვაზე (რითეილი, კვების ობიექტები და მგზავრთა მომსახურება).
კომპანია ახლა უკვე მართავს კომერციულ პროგრამებს შემდეგ აეროპორტებში:
ნიუ-იორკი (JFK): მე-8 ტერმინალი და „New Terminal One“.
ლოს-ანჯელესი (LAX): ტერმინალები 1, 2, 3, 6 და ტომ ბრედლის საერთაშორისო ტერმინალი.
ჩიკაგო (ORD): მე-5 ტერმინალი.
აშშ-ის ბაზარზე შესვლის პარალელურად, ASUR-მა ნოემბრის თვის მგზავრთნაკადის ანგარიშიც გამოაქვეყნა, სადაც ჯამური ზრდა 1.5%-ია (სულ 5.9 მილიონი მგზავრი).
ანალიტიკოსების აზრით, აშშ-ის ბაზარზე შესვლით ASUR აზღვევს ლათინურ ამერიკაში არსებულ რეგიონულ რისკებს. დოლარში მიღებული შემოსავლები კომპანიას ვალუტის მერყეობისგან დაიცავს. მათი სტრატეგიული მიზანი არა ასაფრენი ბილიკების მშენებლობა, არამედ ამერიკული აეროპორტების კომერციული ფართებიდან მაქსიმალური მოგების მიღებაა.












