მიუხედავად ვირტუალური შეხვედრებისა და დისტანციური მუშაობის მზარდი პოპულარობისა, საქმიანი მოგზაურობა არსად არ გაქრება: 2030 წლისთვის საქმიანი მოგზაურობის სექტორი თითქმის 1 ტრილიონ დოლარს მიაღწევს.
საქმიანი მოგზაურობის შემდგომი პანდემიის აღდგენა ჩამორჩება ნორმალური ზრდის ტემპებს, ბაზრის ღირებულება 2022 წელს 665,3 მილიარდ დოლარს შეადგენს. 2030 წლისთვის ეს მაჩვენებელი იქნება 928,4 მილიარდი აშშ დოლარი 10 წლის 4,3%-იანი წლიური ზრდის შემდეგ (CAGR), ნათქვამია ანალიტიკური სააგენტო Research and Markets-ის ახალ ანგარიში.
ჩინეთი სავარაუდოდ იხილავს საქმიანი მოგზაურობის ხარჯების ყველაზე სწრაფ ზრდას, რადგან მან მიატოვა ნულოვანი Covid პოლიტიკა და მისი მშპ საკმაოდ სწრაფად იზრდება. ექსპერტები თვლიან, რომ ჩინეთში საქმიანი მოგზაურობის ხარჯები გაიზრდება წელიწადში 6,2%-ით 2022-დან 2030 წლამდე და 2030 წლისთვის 59,2 მილიარდ დოლარს მიაღწევს.
მნიშვნელოვანი ზრდა იქნება კანადაში (4.3% საშუალო წლიური ზრდის ტემპი), გერმანიაში (3.7%) და იაპონიაში (3.2%).
კვლევისა და მარკეტების თანახმად, მომდევნო ათწლეულის განმავლობაში, ბიზნესი უფრო მეტს დახარჯავს, ვიდრე ოდესმე.