2025 წელს აზიაში MICE-ორგანიზატორების დაახლოებით 73% ღონისძიებების მთლიანი მოცულობის გაზრდას გეგმავს. ამის შესახებ ანგარიშში Cvent Event Industry Report 2025 Asia Edition არის აღნიშნული, რომელიც კომპანია Cvent-მა მოამზადა.
იმავდროულად, შეხვედრების დამგეგმავები აპირებენ ღონისძიებების გამართვას სხვადასხვა ფორმატში. მოსალოდნელია, რომ პერსონალური ღონისძიებების რაოდენობა გაიზრდება 58%-ით. მსგავსი მაჩვენებელია პროგნოზირებული ვებინარებისა და ვირტუალური შეხვედრების რაოდენობაზე, ხოლო ჰიბრიდული პროექტების რაოდენობა 57%-ით გაიზრდება.
მოხსენებამ ასევე დაადგინა, რომ ინდუსტრიის პროფესიონალების 74% გეგმავს გაზარდოს ხარჯები ღონისძიებებზე. დამატებითი ბიუჯეტების გათვალისწინებით, შეხვედრების ორგანიზატორების 25% მზადაა ინვესტირება მოახდინონ ტექნოლოგიების განვითარებაში, 21% ღონისძიების პოპულარიზაციაში და 13% მეტი ღონისძიების მასპინძლობაში.
Cvent-ის ანალიტიკოსები აღნიშნავენ, რომ ტექნოლოგიები MICE ინდუსტრიას სწრაფ ტრანსფორმაციას ახდენენ და ისეთი ფაქტორები, როგორიცაა ბრენდის სანდოობა, გამოყენების სიმარტივე და ანალიტიკური ანგარიშის მიღების შესაძლებლობა, განსაზღვრავს კონკრეტული გადაწყვეტის არჩევანს. ავტორები ასევე მიუთითებენ აზიის მაღალ ფოკუსირებაზე ტექნოლოგიურ მიღწევებზე: ორგანიზაციების 90% აჩვენებს გადაწყვეტილებას ახალი MICE ინსტრუმენტების პრაქტიკაში დანერგვისა და გამოცდის შესახებ.
ექსპერტები ასევე აკვირდებიან ხელოვნური ინტელექტის მზარდ როლს ინდუსტრიაში: კომპანიების 87% იყენებს მას დაგეგმვის, დიზაინის, მენეჯმენტისა და/ან მარკეტინგისთვის.