Rear view of ground worker signaling to airplane on wet runway
ექსპერტების მიერ დაფიქსირებული ტურისტული ბუმისა და მსოფლიოს სხვადასხვა რეგიონში გადაზიდვების  აღდგენის მიუხედავად, 2023 წელს ათზე მეტი ავიაკომპანია გაკოტრდა.
პირველი ავიაკომპანია, რომელმაც შეწყვიტა ოპერირება გასული წლის დასაწყისში იყო British Flybe. თებერვალში ასევე დატოვა საავიაციო ბაზარი 2020 წელს დაარსებულმა Norwegian Flyr-მა. ​ პანდემიამ, საწვავის ფასების მკვეთრმა ზრდამ და კონკურენციის გაზრდამ ეს პროექტი წამგებიანი გახადა.კონკურენციას ვერ გაუძლო ისლანდიელმა Niceair-მა, რომელმაც მხოლოდ 2022 წელს “აწია ფრთა”. ის გერმანიიდან ჩრდილოეთ ისლანდიის ქალაქ აკურეირში დაფრინავდა, მაგრამ ოპერირება გასული წლის მარტში, ავიაკომპანია HiFlyMalta-თან თვითმფრინავების იჯარაზე დაწყებული კონფლიქტის გამო, შეწყვიტა და გაკოტრების შესახებ განაცხადიც შეიტანა
კიდევ ერთი გაკოტრება მოხდა ჩრდილოეთ ევროპაში 2023 წლის ოქტომბერში: შვედურმა Novair-მა, რომელიც სპეციალიზებული იყო ჩარტერულ ტრანსპორტირებაში, ვერ იპოვა ახალი ტუროპერატორი პარტნიორები და ბაზრის დატოვება.
ჩრდილოეთ და სამხრეთ ამერიკაში გასულ წელს კიდევ ექვსი ავიაკომპანია გაკოტრდა. მექსიკის Aeromar, რომელიც ემსახურებოდა 21 პოპულარულ ტურისტულ მარშრუტს ქვეყანაში, რომელიც რეისებს ასრულებდა აშშ-ს ტეხასის შტატში და კუბის დედაქალაქ ჰავანაში, იძულებული გახდა შეეწყვიტა ფუნქციონირება პანდემიის დროს დაგროვილი ვალების გამო.
კოლუმბიურმა Ultra Air-მა გაძლო არა უმეტეს ერთი წლისა. დაბალბიუჯეტიან ავიაკომპანიას დიდ გეგმებთან ერთად ექვსი თვითმფრინავით ჰქონდა, მათ შორის მარშრუტები მეზობელ ქვეყნებში, მაგრამ საოპერაციო ხარჯები აჭარბებდა მოგებას. თებერვლის ბოლოს Viva Air-მა, რომელიც კოლუმბიის საჰაერო ტრანსპორტის ბაზრის 15%-ს შეადგენდა, ასევე გამოაცხადა, რომ ეკონომიკური პრობლემების გამო შეწყვეტს ოპერირებას. მისი ბედი გაიმეორა პერუს „შვილობილმა“ Viva Air Peru-მ.
სექტემბრის ბოლოს საფრანგეთის გვიანაში რეგიონული გადამზიდავი Air Guyane-ის გაკოტრდა. მიზეზები იგივეა: დიდი ვალები, რომლებიც დაგროვდა პანდემიის დროს უმოქმედობის დროს.
2023 წელს ყველაზე მოკლე „სიცოცხლის ხანგრძლივობა“ ჰქონდა ამერიკულ Red Way-ს. პირველი რეისიდან სულ რაღაც სამი თვის შემდეგ მისი ოპერაცია შეწყდა. გადამზიდავი მართავდა ორ იჯარით აღებულ თვითმფრინავს და ამ ხელშეკრულების ვადის ამოწურვის შემდეგ ვერ შეძლო მისი განახლება ან ახალი პარტნიორების მოძებნა.
2023 წლის აგვისტოში ნიგერიის Azman Air-ს ლიცენზია გაუუქმდა უსაფრთხოების წესების შეუსრულებლობის გამო და ავიაკომპანიამაც გაკოტრების შესახებ განცხადება შეიტანა. გასული წლის ბოლოს გაკოტრებული ტუნისური Syphax Airlines-ის ამბავი დრამატული გამოდგა. მედიის ცნობით, ამას წინ უძღოდა მმართველი დირექტორის მოჰამედ ფრიხის დაპატიმრება. როდესაც მისი ანგარიშები გაიყინა, მნიშვნელოვანმა სტრატეგიულმა პარტნიორმა კომპანია თვითმფრინავების ფლოტთან ერთად დატოვა.