Silk Way West Airlines-მა ოფიციალურად გააფორმა მყარი კონტრაქტი ორი დამატებითი Airbus A350F სატვირთო თვითმფრინავის შესაძენად. ამ უახლესმა შეთანხმებამ გადამზიდველის ამ ტიპის თვითმფრინავებზე ჯამური შეკვეთა ოთხ ერთეულამდე გააორმაგა (პირველი შეთანხმება 2022 წლის ივნისში დაიდო). როგორც კასპიის ზღვის რეგიონში უმსხვილესი სატვირთო ავიაკომპანია, Silk Way West ემზადება გლობალური ლოგისტიკური მოთხოვნების მზარდი მოცულობის დასაკმაყოფილებლად, უფრო მკაცრი გარემოსდაცვითი სტანდარტების დაცვით.
ახალი შენაძენი ავიაკომპანიის „სტრატეგია 2030“-ის ცენტრალურ ნაწილს წარმოადგენს, რომელიც მიზნად ისახავს მოძველებული საჰაერო ხომალდების სისტემატურ ჩანაცვლებას მომავალი თაობის ტექნოლოგიებით, რათა ოპტიმიზებული იყოს ოპერაციული ეფექტურობა და შემცირდეს ნახშირბადის კვალი მომავალი ათწლეულის განმავლობაში.
ჩანაცვლება: A350F-ის დანერგვა მიზნად ისახავს Boeing 747-400F სატვირთო თვითმფრინავების ჩანაცვლებას დაახლოებით 2028 წლისთვის.
მარშრუტები: A350F-ის დიაპაზონი (4,700 საზღვაო მილი / 8,700 კმ) საშუალებას იძლევა, განხორციელდეს პირდაპირი უწყვეტი ფრენები ბაქოდან გლობალურ კომერციულ ცენტრებამდე, რაც აადვილებს „შუა დერეფნის“ ლოგისტიკური მარშრუტის მომსახურებას (აზია-ევროპა).
ინფრასტრუქტურა: ფლოტის გაფართოება სინქრონიზებულია ბაქოში ახალი, სპეციალური სატვირთო აეროპორტის მშენებლობასთან, რომელიც 2027 წელს გაიხსნება, რათა აზერბაიჯანის სტატუსი, როგორც პირველადი ლოგისტიკური ჰაბის, კიდევ უფრო განმტკიცდეს.
Airbus A350F არის პირველი „ახალი თაობის“ სატვირთო თვითმფრინავი, რომელიც შექმნილია უშუალოდ Boeing 777F-თან კონკურენციისთვის.
ტვირთამწეობა და მოცულობა: მისი ტვირთამწეობა 111 ტონას აღწევს, ხოლო ტვირთის მოცულობა 11%-ით მეტია, ვიდრე 777F-ის. ეს კრიტიკულად მნიშვნელოვანია ელექტრონული კომერციის დაბალი სიმკვრივის საქონლისთვის.
ტვირთის კარი: A350F-ის მთავარი სატვირთო კარი 146.5 დიუმით ინდუსტრიაში ყველაზე ფართოა. ეს საშუალებას აძლევს ავიაკომპანიას, გადაიტანოს დიდი ზომის ტვირთი, მათ შორის თანამედროვე თვითმფრინავის ძრავები.
ეკოლოგია და ეფექტურობა: თვითმფრინავის კონსტრუქცია 70%-ზე მეტი მაღალტექნოლოგიური მასალისგან (კომპოზიტები, ტიტანი) შედგება, რაც მას კონკურენტებზე 46 ტონით მსუბუქს ხდის. შედეგად, A350F მოიხმარს 40%-ით ნაკლებ საწვავს და გამოყოფს ნაკლებ CO₂-ს წინა თაობის 747-400F-თან შედარებით.
A350F ამჟამად ერთადერთი სატვირთო თვითმფრინავია, რომელიც მზად არის დააკმაყოფილოს ICAO-ს გაძლიერებული CO₂ ემისიების სტანდარტები, რომლებიც 2027 წელს ამოქმედდება. ის ასევე მზად არის ფუნქციონირებდეს 50%-მდე მდგრადი საავიაციო საწვავით (SAF), რაც ავიაკომპანიას საშუალებას აძლევს შეასრულოს ეკოლოგიური ინიციატივები.












