საუდის არაბეთის ტურიზმის ორგანომ (STA) ლონდონში World Travel Market-ზე ხელოვნური ინტელექტის ასისტენტი სახელად Sara წარმოადგინა.
დეველოპერები ამბობენ, რომ Sara, პირველი ციფრული „ჰიპერ-რეალისტური მოგზაურობის კომპანიონი“, რომელიც სპეციალურად შეიქმნა დეპარტამენტისთვის, სცილდება ჩვეულებრივ ჩატბოტებს და მომხმარებლებს ინტერაქტიურ გამოცდილებას სთავაზობს. სისტემას აქვს კონტექსტური გაგებისა და სწავლის შესაძლებლობები და ახსოვს წარსული საუბრები, რათა უზრუნველყოს პერსონალიზებული სამოგზაურო რეკომენდაციები და რეალურ დროში დახმარება.
მენეჯმენტი აღნიშნავს, რომ Sara-ს „შეუძლია გააცნოს ვიზიტორებს ფარული ძვირფასი მარგალიტები და შექმნას პერსონალური მარშრუტები ავთენტური ადგილობრივი გამოცდილებით, ინდივიდუალურ პრეფერენციებზე მორგებული“. სისტემის განვითარების პროცესი მოიცავდა ადგილობრივ თემებთან და კულტურის ექსპერტებთან თანამშრომლობას.
ვიზიტორებთან ურთიერთობისთვის Sara იყენებს მრავალენოვან გენერაციულ AI ტექნოლოგიას.
სისტემა აჩვენებს საუდის არაბეთის ატრაქციონებსა და მრავალფეროვნებას შეკითხვის დროს, ქმნის რასაც STA უწოდებს “დაუყოვნებლივ ვიზუალიზაციას“, რომელიც განასხვავებს მას სამოგზაურო ხელოვნური ინტელექტის არსებული ინსტრუმენტებისგან.
Sara ამჟამად ხელმისაწვდომია ბეტა რეჟიმში.