ფრანკფურტის აეროპორტში Lufthansa-ა სატვირთო ცენტრის მოდერნიზაცია საგრძნობლად ძვირი დაჯდება, ვიდრე თავდაპირველად იყო დაგეგმილი.

1982 წელს გახსნილი სატვირთო ცენტრის ყოვლისმომცველი რეკონსტრუქცია 2030 წლამდე უნდა დასრულდეს. მოდერნიზაციის ფარგლებში, სხვა საკითხებთან ერთად, აშენდება ახალი მაღალსართულიანი საწყობი, რომელიც იქნება 42 მეტრის სიმაღლის და გახდება მეორე ყველაზე მაღალი შენობა ფრანკფურტის აეროპორტში. მშენებლობა უკვე დაწყებულია. ახალი ცენტრის სრულად აშენების თავდაპირველი გეგმა, რომელიც 1,3 მილიარდი ევრო ჯდებოდა, 2016 წელს გაუქმდა.

Lufthansa Cargo-ს ცნობით, სატვირთო ცენტრის მოდერნიზების ღირებულება 600 მლნ ევრომდე გაიზარდა.

მიუხედავად მაღალი ხარჯებისა, Lufthansa განიხილავს ინვესტიციას, როგორც აშკარა ვალდებულებას ფრანკფურტისა და საჰაერო ტვირთების ბიზნესის მიმართ.

„ეს ღონისძიება აჩვენებს ჩვენს ნდობას გერმანიის ყველაზე მნიშვნელოვან ჰაბში საჰაერო ტვირთების გრძელვადიან მომავალთან დაკავშირებით“, – თქვა Lufthansa-ს საბჭოს წევრმა მაიკლ ნიგემანმა.

ჰესეს ფინანსთა მინისტრმა ალექსანდრ ლორცმა (CDU) ხაზი გაუსვა პროექტის მნიშვნელობას: „Lufthansa Cargo აგზავნის მნიშვნელოვან სიგნალს ინოვაციებისა და კონკურენტუნარიანობისთვის ფრანკფურტის აეროპორტში“.

ფრანკფურტის აეროპორტი არის გერმანიის უდიდესი სატვირთო აეროპორტი წელიწადში თითქმის 2 მილიონი ტონა ტვირთით. Lufthansa Cargo არის წამყვანი ადგილობრივი ოპერატორი და ემსახურება დაახლოებით 300 მიმართულებას 100-ზე მეტ ქვეყანაში. ავიაკომპანიის ფლოტი  შედგება 17 Boeing 777-ისგან და ოთხი Airbus A321-ისგან. ტვირთის მეოთხედი ტრანსპორტირება ხდება სამგზავრო თვითმფრინავებით, დანარჩენი კი სპეციალიზებული სატვირთო თვითმფრინავებით.