მიმდინარე წლის პირველ კვარტალში 2023 წლის ანალოგიურ პერიოდთან შედარებით მსოფლიოში სასტუმროების საერთაშორისო ჯავშნების რაოდენობა 19%-ით შემცირდა. ეს არის HotelHub-ისექსპერტების დასკვნები 15 მილიონი კორპორატიული სასტუმრო ჯავშნის ანალიზის საფუძველზე.
კომპანიამ აღნიშნა, რომ კლება წარმოადგენს “მკვეთრ აღმავლობას” ეტაპობრივი აღდგენიდან, რომელიც პანდემიის დასრულების შემდეგ საერთაშორისო ბიზნეს მოგზაურობებში დაფიქსირდა.
ანალიტიკოსების აზრით, ეს განპირობებულია სასტუმროების ფასების მუდმივი ზრდით და „მუდმივი ინფლაციური წნეხის“ გამო: ნომრის საშუალო ღირებულება წელიწადში საშუალოდ 8%-ით გაიზარდა, 164 დოლარიდან 177 დოლარამდე ღამეში.
HotelHub Index-მა აჩვენა, რომ ბოლო ორი წლის განმავლობაში სასტუმროების საშუალო ფასები ლონდონში 22%-ით, ხოლო პარიზში 27%-ით გაიზარდა.
შედარებისთვის, 2022 წლიდან ნიუ-იორკში განაკვეთები 12%-ით გაიზარდა
ამავდროულად, გაიზარდა შიდა ვიზიტების წილი მივლინებების მთლიან მოცულობაში: წლის განმავლობაში ეს მაჩვენებელი 52%-დან 62%-მდე გაიზარდა.
ექსპერტები აღნიშნავენ, რომ მიმდინარე წლის პირველ კვარტალში განსაკუთრებით გაიზარდა შიდა საქმიანი მოგზაურობები ევროპაში. ზრდამ 2023 წლის ანალოგიურ პერიოდთან შედარებით 30%-ი შეადგინა. ირკვევა, რომ საერთაშორისო საქმიანი მოგზაურობის საშუალო ხანგრძლივობა 5,3%-ით გაიზარდა. 2,83 დღიდან 2,98 დღემდე, რაც მიუთითებს იმაზე, რომ საქმიანი მოგზაურები “ახანგრძლივებენ მოგზაურობებს, რათა მეტი სარგებელი მიიღონ, როდესაც საქმე ფრენებს ეხება”.