სტუმართმოყვარეობის შემოსავლების მართვის პროგრამული უზრუნველყოფის პროვაიდერმა Duetto-მ ​2025 წლის სტუმართმოყვარეობის ტენდენციების ანგარიში გამოაქვეყნა. მზარდი ხარჯები, ხელოვნური ინტელექტი, პერსონალიზაცია, შემოსავლების მერყეობა და დიდი მონაცემები იქნება ინდუსტრიის ყველაზე დიდი გამოწვევა მომდევნო 12 თვის განმავლობაში, ამბობენ ექსპერტები.

ანგარიშში ხაზგასმულია არა მხოლოდ მიმდინარე ტენდენციები, არამედ ახალი შესაძლებლობები, რომლითაც სასტუმროებს შეუძლიათ ისარგებლონ.

მიუხედავად გარემოებებისა, ტექნოლოგიური ინვესტიციები რჩება სტაბილური, გამოკითხულთა 54.5% გეგმავს 2025 წელს შემოსავლების მართვის სისტემის (RMS) შეძენას, ხოლო 61.1% აპირებს ტექნოლოგიური ბიუჯეტის გაზრდას.

ძირითადი ტენდენციები მოიცავს:

1. არასტაბილურობა, განსხვავებული თაობის სტუმრების სპეციფიკური საჭიროებები და მზარდი ხარჯები.

გეოპოლიტიკური რისკები, სტუმრების მოლოდინების შეცვლა და მზარდი ხარჯები აიძულებს სასტუმროებს გადახედონ ტრადიციულ სტრატეგიებს, ხოლო ხარჯების ზრდა წელს ყველაზე დიდ გამოწვევად ითვლება.

2. ხელოვნური ინტელექტის მზარდი მნიშვნელობა.

AI არის ძლიერი შემოსავლის მართვის ინსტრუმენტი. მისი სხვა ფუნქციები მოიცავს პროგნოზირებას, დინამიურ ფასებს და კონკურენტულ ინტელექტს. თუმცა, სასტუმროები ჯერ კიდევ არ არიან დარწმუნებულები, შეიძლება თუ არა ხელოვნური ინტელექტის 100%-ით ნდობა.

3. პერსონალიზაცია და სტუმრების გამოცდილება.

პერსონალიზაცია სტუმრების გამოცდილების კრიტიკული ასპექტია და მისი მნიშვნელობა 2025 წელს გაგრძელდება.

4. შემოსავლების მაჩვენებლების შემუშავება.

სასტუმროები სცილდებიან ეფექტურობის ტრადიციულ მაჩვენებლებს, როგორიცაა RevPAR. მთლიანი შემოსავალი თითო ხელმისაწვდომ ნომერზე (TRevPOR) და მთლიანი საოპერაციო მოგება (GOP) აძლევს მათ უფრო ნათელ სურათს სასტუმროს საერთო მომგებიანობის შესახებ.

5. დიდი მონაცემების ძალა.

მონაცემები ხდება სასტუმროს შემოსავლების ზრდის სტრატეგიის მთავარი მამოძრავებელი, შემოსავლების მენეჯერები გადადიან მონაცემთა უბრალოდ შეგროვებიდან გადაწყვეტილების მიღების პროცესებში მის ინტეგრირებაზე.