OAG-ის ცნობით, ავიაბილეთის ფასები წელს, სავარაუდოდ, მნიშვნელოვნად შემცირდება და მცირე რყევების გათვალისწინებით სტაბილური იქნება. ექსპერტების მოხსენებაში, „საავიაციო მოგზაურობის მომავლის ნავიგაცია: 2024 წლის შეხედულებები“, ნათქვამია, რომ ხელფასების ზრდა და ნავთობის ფასების მერყეობა შეინარჩუნებს ფრენის ფასებს.

ექსპერტები Boeing-ის წარმოებაში არსებულ პრობლემებს პანდემიის გამო პერსონალის ნაკლებობას უკავშირებენ. რამაც გამოიწვია ავიაკომპანიის ოპერაციების მოულოდნელი შეფერხება და არავინ იცის რამდენ ხანს გაგრძელდება. ექსპერტები ხაზს უსვამენ, რომ ავიაკომპანიების წინასწარი დაგეგმვა, რომლებიც ეყრდნობიან ამერიკელ მწარმოებელს, უკიდურესად რთული გახდა.

საქმიანმა მოგზაურობამ შესაძლოა „დუნე“ ზრდა აჩვენოს, რადგან ვიდეოზარები ჩვეულებრივი ხდება პანდემიის დროს და მის შემდეგ. ევროპაში მოკლე მანძილზე კორპორატიული საჰაერო მგზავრობა, სავარაუდოდ, შეზღუდული იქნება, ზოგიერთი ფრენა ჩანაცვლდება მატარებლების უფრო „მწვანე“ ვარიანტით.
ვერტიკალური აფრენა და დაფრენის შესაძლებლობის მქონე ელექტრონული თვითმფრინავი (eVTOL) გააგრძელებს ბაზრის დაპყრობას. რამდენიმე აეროპორტში, მათ შორის დუბაიში, უკვე საუბრობენ „საჰაერო ტაქსის“ ამოქმედებაზე. და მიუხედავად იმისა, რომ ასეთი ტრანსპორტი მხოლოდ 2026 წელს გამოჩნდება, ვერტიპორტების დაპროექტება და მშენებლობა, საიდანაც შესაძლებელია მგზავრების ტრანსპორტირება, გაგრძელდება.

AI დარჩება ინდუსტრიის მამოძრავებელი ძალად, ამბობენ ექსპერტები. ხელოვნური ინტელექტის აპლიკაციები რევოლუციას მოახდენს საავიაციო ინდუსტრიაში ოპერაციების გამარტივებით და მგზავრების გამოცდილების გაუმჯობესებით.

ტრადიციული და დაბალბიუჯეტიანი ავიაკომპანიები გააგრძელებენ ბრძოლას ბაზრის წილის მოსაპოვებლად. განსაკუთრებით შეერთებულ შტატებში, სადაც ზოგიერთ მსხვილ აეროპორტში ბოლო სამი წლის განმავლობაში დაფიქსირდა დაბალბიუჯეტიანი ავიაკომპანიების ფრენების უზარმაზარი ზრდა. მოსალოდნელია, რომ ეს მაჩვენებელი კიდევ უფრო გაიზრდება.