მიუხედავად იმისა, რომ 2025 წლის პირველი ცხრა თვის განმავლობაში ავიამგზავრების რაოდენობა გაიზარდა, საერთაშორისო ფრენებზე, განსაკუთრებით კი დსთ-ის არაწევრ ქვეყნებში, ფასების შემცირებამ გამოიწვია საჰაერო გადაზიდვებიდან მიღებული მთლიანი შემოსავლების კლება.

2025 წლის იანვარ-სექტემბერში, საჰაერო ტრანსპორტით მგზავრთა გადაყვანის შემოსავალმა 1 მილიარდ 278.1 მილიონი მანათი შეადგინა. ეს მაჩვენებელი 16.9%-ით ნაკლებია 2024 წლის ანალოგიურ პერიოდთან შედარებით.

საერთაშორისო გადაზიდვებიდან მიღებულმა შემოსავალმა შეადგინა 1 მილიარდ 221.7 მილიონი მანათი, რაც წინა წელთან შედარებით 18.1%-ით ნაკლებია.

შიდა მგზავრთა გადაყვანის შემოსავალი გაიზარდა 20.3%-ით და 56.4 მილიონ მანათსმიაღწია.

საანგარიშო პერიოდში მგზავრთა გადაყვანის საერთო მოცულობამ 3 მილიონ 104.9 ათასი ადამიანი შეადგინა, რაც 1.5%-ით მეტია 2024 წლის ანალოგიურ პერიოდთან შედარებით.

საერთაშორისო გადაზიდვების ზრდამ 2.2% შეადგინა.

შიდა რეისებით გადაყვანილი მგზავრების რაოდენობა 1.3%-ით შემცირდა.

2025 წლის იანვარ-სექტემბერში ფასების მნიშვნელოვანი ცვლილებები დაფიქსირდა საერთაშორისო მიმართულებებზე:

მიმართულება ფასის ცვლილება (2025 vs. 2024) საშუალო ფასი (2025)
დსთ (CIS) გაიზარდა დაახლოებით 1,000 მანათი თვეში
შიდა რეისები არ შეცვლილა (სტაბილური) 59 მანათი
სხვა საერთაშორისო მნიშვნელოვნად შემცირდა 444-552 მანათამდე დაეცა (აპრილი-სექტემბერში)

როგორც მონაცემებიდან ჩანს, დსთ-ის ქვეყნებში ფრენის საშუალო ფასი გაიზარდა, შიდა ფრენები სტაბილური დარჩა, ხოლო სხვა საერთაშორისო მიმართულებებზე ფასები მკვეთრად დაეცა, რამაც მთლიანი შემოსავლების შემცირება გამოიწვია.