საავიაციო საწვავის დეფიციტმა ბოლო რამდენიმე კვირის განმავლობაში გავლენა მოახდინა იაპონიის კომერციულ საავიაციო ინდუსტრიაზე, დაწყებული რეგიონალური აეროპორტებიდან დამთავრებული საერთაშორისო ჰაბებამდე. თვითმფრინავის საწვავის მომარაგების შემცირებამ აიძულა დიდი და პატარა აეროპორტები უარი ეთქვათ ახალი მარშრუტების გახსნის ან ფრენების სიხშირის გაზრდის გეგმებზე, რადგან საწვავის მიწოდების შეფერხებები გაიზარდა.
მაგალითად, ნარიტას საერთაშორისო აეროპორტი ასევე დაზარალდა საავიაციო საწვავის დეფიციტის გამო, რამაც გავლენა მოახდინა ექვსი აზიური ავიაკომპანიის ოპერაციებზე და კვირაში დაახლოებით 57 რეისზე.
საავიაციო საწვავის დეფიციტი სწორედ მაშინ მოდის, როდესაც ინდუსტრია საბოლოოდ გამოდის პანდემიის ეფექტებიდან, ზაფხულის პიკის პერიოდში მნიშვნელოვნად გაიზარდა მოთხოვნა საერთაშორისო ფრენებზე იაპონიიდან და იაპონიის მიმართულებით.