Ryanair-ის აღმასრულებელი დირექტორი ედი უილსონი ამტკიცებს, რომ „ყოველი ავიაკომპანია, რომელსაც Lufthansa ყიდულობს, რამდენიმე წელიწადში მცირდება“ და პროგნოზირებს, რომ იგივე მოხდება TAP-ის შემთხვევაში, თუ მას გერმანული ჯგუფი შეიძენს.

ერთ-ერთი რამ, რაშიც გერმანელები ნამდვილად კარგად არიან, არის „ადამიანებისგან საუკეთესო ღირებულების გამოტანა“, რის გამოც მათ იყიდეს Brussels Airlines, Austrian Airlines და Swiss და არასოდეს გაფართოვდნენ, ხაზგასმით აღნიშნა ვილსონმა საინფორმაციო სააგენტო Efe-სთვის მიცემულ განცხადებაში.

Ryanair-ის ხელმძღვანელის თქმით, პორტუგალიურ კომპანიას კარგი ბაზარი აქვს სამხრეთ ამერიკაში, განსაკუთრებით ბრაზილიაში და „Lufthansa“-ს შეუძლია შეინარჩუნოს ამ ბაზრის ნაწილი.

„სულელი იქნებოდნენ, რომ ეს არ გააკეთონ, მაგრამ კომპანია არ გაიზრდება და დაპატარავდება“, – აღნიშნა მან.

რაც შეეხება იტალიის ITA Airways-ის მომავალს გერმანულ ჯგუფში ინტეგრაციის შემდეგ, ედი უილსონი თვლის, რომ ისინი ჯერ შექმნიან მეტ მარშრუტებს მილანისა და რომისკენ და შემდეგ დააბრუნებენ მათ Lufthansa-ს ფრანკფურტისა და მიუნხენის ჰაბებში.

ეს არის „ძალიან მარტივი ბიზნეს მოდელი“: იყიდეთ ავიაკომპანია ნახევარ ფასად, შეზღუდეთ ტევადობა, გაზარდეთ ფასები, ნუ გაუწევთ კონკურენციას მოკლე მანძილის ფრენებზე და განახორციელეთ გრძელ მაგისტრალური რეისები გერმანიის გავლით.

”ასე რომ, სამწუხაროდ, იტალიელები მიუნხენსა და ფრანკფურტში მეტ სოსისს მიირთმევენ,” – დასცინა მან.

მეორეს მხრივ, უილსონი ამბობს, რომ International Airlines Group-მა (IAG) “კარგი სამუშაო” შეასრულა ირლანდიური ავიაკომპანია Aer Lingus-ის შეძენით და წარმატებული გახადა, თუმცა აიძულა იგი უფრო მეტად განვითარებულიყო შორ მანძილზე, ვიდრე მოკლე ფრენებზე.

როგორც British Airways-ის შემთხვევაში, რომელიც გახდა გრძელვადიანი გადამზიდავი, ჯგუფი „ფოკუსირებულია ზრდაზე“, თქვა მან.

IAG ფლობს რამდენიმე ავიაკომპანიას, მათ შორის Iberia-სა და Vueling-ს და არის სიდიდით მესამე ოპერატორი ესპანეთში.

Lufthansa-ს გარდა, პორტუგალიური ავიაკომპანიის პრივატიზებით დაინტერესებულია IAG და Air France-KLM.

რაც შეეხება Ryanair-ს მომავალში რაიმე სახის კორპორატიული ტრანზაქციის განხორციელების შესაძლებლობას, ირლანდიური ბიუჯეტური ავიაკომპანიის აღმასრულებელმა დირექტორმა არ გამორიცხა მსგავსი სცენარის განხორციელება.

თუმცა, უილსონმა განმარტა, რომ ურჩევნია Ryanair-ის ფლოტს დაემატოს 50 ერთეული Boeing თვითმფრინავი, ვიდრე იყიდოს ავიაკომპანია 50 თვითმფრინავით.

”მე მირჩევნია ორგანული ზრდა, მაგრამ თუ არის შესაძლებლობები, ყოველთვის უნდა ეძებო ისინი”, – დასძინა მან.