ირლანდიაში გაიყიდა თვითმფრინავები და გემები, რომლებიც ადრე რუსულ GTLK-ს (სახელმწიფო სატრანსპორტო სალიზინგო კომპანია) ეკუთვნოდა. შემოსავალმა დაახლოებით 345 მილიონი დოლარი შეადგინა.
რუსეთ-უკრაინის ომამდე GTLK შედგებოდა 76 კომპანიისგან 4,5 მილიარდი დოლარის აქტივებით, რომლებიც ჩამოყალიბდა VEB RF-ის, რუსეთის განვითარების სახელმწიფო კორპორაციის და რუსეთის ფედერაციის ეროვნული კეთილდღეობის ფონდის ხარჯზე. მაგრამ 2022 წელს მთელი ბიზნესი რუსეთში გადავიდა და უცხოური კომპანიები დაიკარგა.
GTLK-ის მთავარი ევროპული ოფისი იყო ირლანდიური GTLK Europe. მასში 30-მდე ადამიანი იყო დასაქმებული, ძირითადად ირლანდიელები. 2022 წლის 15 მარტს სანქციების დაწესების შემდეგ, თანამშრომლებმა დაიწყეს სამსახურიდან წასვლა და კომპანია კრიზისში აღმოჩნდა, განსაკუთრებით მას შემდეგ, რაც JP Morgan-მა დაბლოკა მისი ანგარიშები.
2023 წლის აგვისტოში Teneo Restructuring Ireland-ს მიენიჭა ლიცენზია ირლანდიის ისტორიაში ყველაზე დიდი ლიკვიდაციის განსახორციელებლად. მას უნდა ეპოვა GTLK Europe-ისთვითმფრინავები და გემები და გადაეხადა ვალები. 2023 წლის შუა პერიოდისთვის GTLK Europe-სჰქონდა $2,8 მილიარდი აქტივები და 4,1 მილიარდ დოლარზე მეტი დავალიანება, 2,75 მილიარდი დოლარის ღირებულების ობლიგაციების ჩათვლით.
GTLK Europe-ის კლიენტებს შორის იყვნენ ავიაკომპანიები, როგორიცაა Aeroflot, Emirates, Qatar და EasyJet, რომლებიც მართავდნენ 70-მდე თვითმფრინავსა და 13 გემს 18 ქვეყანაში.
Teneo Restructuring Ireland-მა შეძლო დაეკავებინა ორი ათეული Airbus და Boeing თვითმფრინავი EasyJet, Royal Jordanian, Red Wings და სხვათა ფლოტიდან. Teneo-მ ასევე აღმოაჩინა სამი არქტიკული საკრუიზო გემი ჰელსინკის გემთმშენებელ ქარხანაში.
უკრაინამ აქტივების ნაწილზე პრეტენზია გამოთქვა, მაგრამ ლონდონის სასამართლომ პრეტენზიების საფუძველი არ დაადგინა.
ლიკვიდატორებმა აქტივების გაყიდვა გასულ წელს დაიწყეს და განაცხადეს, რომ 2025 წლისთვის 20 თვითმფრინავის გაყიდვას აპირებდნენ. Teneo-ს ბოლო ფინანსური ანგარიშგების მიხედვით, GTLK Europe-ის აქტივები 345 მილიონი აშშ დოლარის ღირებულების 31 მაისიდან 30 ოქტომბრამდე გაიყიდა. GTLK ცდილობდა გაყიდვის შეჩერებას, მაგრამ რუსული სასამართლოს გადაწყვეტილებები ირლანდიამ უგულებელყო.