რუსეთის მფრინავები უნდა გახდნენ მექანიკოსები და თავად ისწავლონ თვითმფრინავების შეკეთება, განაცხადა ქვეყნის მრეწველობისა და ვაჭრობის მინისტრის მოადგილემ, ოლეგ ბოჩაროვმა.
„ტრანსპორტის სამინისტროსთან ერთად უნდა მოვამზადოთ და დავამოწმოთ პილოტები, როგორც უნივერსალური ჯარისკაცები: ისინი უნდა იყვნენ ერთდროულად პილოტები და მექანიკოსები. და აღჭურვილობა უნდა შეიცავდეს საველე შეკეთების შესაძლებლობას“, – განაცხადა ბოჩაროვმა აღმოსავლეთის ეკონომიკურ ფორუმზე სესიაზე, რომელიც იტყობინება Aviatorchina-ს ტელეგრამის არხზე.
მაშინ, როცა ბოჩაროვი ძირითადად რეგიონულ ავიაციაზე საუბრობდა, მისი შენიშვნები ფართოდ იქნა განმარტებული, როგორც მთლიანად რუსეთის ავიაცია, რასაც მწვავე კრიტიკა მოჰყვა სხვადასხვა საინფორმაციო საშუალებების მხრიდან.
ოფიციალურმა პირმა ასევე აღნიშნა, რომ სამინისტროები მუშაობენ სრულიად ახალ სისტემაზე, რათა შეინარჩუნონ სხვადასხვა ტიპის რეგიონული თვითმფრინავების ფრენისუნარიანობა. ბოჩაროვის თქმით, ზოგიერთი თვითმფრინავმა პილოტებს მისცეს საშუალება შეცვალოს ნაწილები და თავად შეცვალოს სალონის კონფიგურაცია.
ტექნიკური პრობლემები
თუმცა, იყო არაერთი შემთხვევა, როდესაც რუსული კომპანიები უჭირთ თვითმფრინავების მოვლა-პატრონობა და ფინანსური პრობლემების გამო პერსონალის დიდი რაოდენობა გაათავისუფლეს.
სირთულეები მას შემდეგ დაიწყო, რაც სანქციები დაწესდა რუსეთის საჰაერო სექტორზე მისი სრულმასშტაბიანი შეჭრის გამო უკრაინაში 2022 წლის თებერვალში. მაგალითად, გავრცელდა ცნობები იმის შესახებ, რომ რუს მფრინავებს ურჩევდნენ ნაკლებად გამოიყენონ თვითმფრინავის მუხრუჭები, რათა შეინარჩუნონ სამუხრუჭე ხუნდები და იყვნენ „ფრთხილი“ სხვა ნაწილებთან, რომელთა გამოცვლა რთულია.
ფინანსური პრობლემები
გარდა ამისა, რამდენიმე მსხვილმა ავიაკომპანიამ გაათავისუფლა ან გაათავისუფლა პერსონალის დიდი რაოდენობა.
საერთაშორისო ფრენებზე ორიენტირებული კომპანიები, როგორიცაა რუსული დროშის გადამზიდავი აეროფლოტი და ძირითადი სატვირთო ავიაკომპანია ვოლგა-დნეპრი, ყველაზე მეტად დაზარალდნენ, ხოლო სხვები დაზარალდნენ შემოსავლის შემცირებით.