Cathay Pacific-ის რეისზე, რომელიც ლოს-ანჯელესიდან ჰონგ-კონგში მიფრინავდა, მგზავრებს 28-საათიანი კოშმარის გადატანა მოუწიათ. რუტინული, 13-საათიანი ფრენა უამინდობის გამო საათობით ლოდინში გადაიზარდა, რამაც მგზავრებში გაუგებრობა გამოიწვია.
4 აგვისტოს Cathay Pacific-ის CX883 რეისი ლოს-ანჯელესიდან ჰონგ-კონგში ჩვეულებრივად აფრინდა. თუმცა, როდესაც თვითმფრინავი დანიშნულების ადგილს მიუახლოვდა, ქალაქში „შავი ქარიშხლის“ სიგნალი გამოცხადდა, რაც ძლიერი ნალექების უმაღლესი დონეა.
პილოტებმა დაშვება შეწყვიტეს და თვითმფრინავი ტაიპეიში, ალტერნატიულ აეროდრომზე გადაიყვანეს. რეისი ტაიპეიში ლოს-ანჯელესიდან აფრენიდან 15 საათსა და 33 წუთში დაეშვა.
მიუხედავად იმისა, რომ თვითმფრინავი ტაიპეიში დაეშვა, მგზავრებს მისი დატოვების უფლება არ მისცეს. ისინი თითქმის 10,5 საათის განმავლობაში თვითმფრინავში, შორეულ ავტოსადგომზე იყვნენ ჩარჩენილი, ახსნა-განმარტების გარეშე.
მხოლოდ მას შემდეგ, რაც ახალი ეკიპაჟი ავიდა ბორტზე, რეისი ჰონგ-კონგისკენ გაემართა. საბოლოოდ, თვითმფრინავი დანიშნულების ადგილზე აფრენიდან 28 საათის შემდეგ დაეშვა.
ამ ინციდენტმა კითხვები გააჩინა ავიაკომპანიის საგანგებო სიტუაციების მართვისა და მგზავრების უფლებების დაცვის შესახებ.












