ძირითადი მიზეზები:

  1. ზომა და ტევადობა:
    • დუბაის აეროპორტი გადატვირთულია, ამიტომ Emirates ვერ ზრდის რეისების რაოდენობას. გამოსავალი არის ყველაზე დიდი თვითმფრინავების გამოყენება.
    • Boeing 777-9 იტევს 426-მდე მგზავრს, მაშინ როცა Airbus A350-900 მხოლოდ 300–320-ს. Emirates-ისთვის 777X მისი უზარმაზარი Airbus A380-ების ნაწილობრივი ჩანაცვლებაა.
  2. კლიმატი და სიმძლავრე:
    • დუბაის მაღალი ტემპერატურის (40+ გრადუსი) პირობებში საჭიროა ძლიერი ძრავები.
    • 777X აღჭურვილია GE9X ძრავებით, რომლებიც ავიაციის ისტორიაში ყველაზე მძლავრია. ეს Emirates-ს უზრუნველყოფს საიმედოობასა და ნაკლებ ცვეთას გრძელ მარშრუტებზე.

Emirates-ისთვის 777X არის მისი 145 ძველი 777-300ER მოდელის შემცვლელი. Airbus A350 არის უნივერსალური, მაგრამ დუბაის სჭირდება მასშტაბი, რასაც მხოლოდ 777-9 სთავაზობს. თუმცა, მთავარ პრობლემად რჩება მიწოდების დაგვიანება, რადგან Boeing სერტიფიცირებას მხოლოდ 2027 წლისთვის ელისავიაკომპანია Emirates-ის დიდი აქცენტი Boeing 777X-ზე (205 შეკვეთა) და Airbus A350-ის მცირე რაოდენობა (65 შეკვეთა) განპირობებულია დუბაის სპეციფიკური მოთხოვნებით, სადაც მთავარი როლს ზომა და სიმძლავრე თამაშობს.