გასულ წელს, თითქმის ყოველი მეათე თანამშრომელი გაემგზავრა მოგზაურობაში მენეჯმენტის შეტყობინებების გარეშე, – ამის შესახებ 1010 სრულ განაკვეთზე მომუშავე თანამშრომლის გამოკითხვის შედეგების მიხედვით ხდება ცნობილი, რომელიც Price 4 Limo-მ ჩაატარა. ამასთან, გამოკითხულთა 27%-მა განაცხადა, რომ მათ ამოძრავებდათ ანაზღაურებადი შვებულების დღეების დაზოგვის სურვილი.
როგორც თავად თანამშრომლებმა, რომლებმაც ინკოგნიტოდ დარჩენა ისურვეს CNBC Travel-ს განუცხადეს, ისინი ამას აკეთებენ სხვადასხვა მიზეზის გამო, კერძოდ, ორგანიზაციის მხრიდან ზედმეტი კითხვების, შეთანხმებების და დოკუმენტაციის გამო.
ალისია სინგაპურიდან ამბობს, რომ რამდენიმე მოგზაურობა სამსახურთან შეთანხმების გარეშე უკვე განახორციელა. მის დამსაქმებელს, ტექნოლოგიურ კომპანიას, აქვს 30-დღიანი დისტანციური მუშაობის პოლიტიკა. თუმცა, მან არ მიმართა შვებულებას, რათა დრო არ დაკარგოს მის დამტკიცებაზე.
აქამდე, მისი ყველა მოგზაურობა იყო აზიაში, რაც მას საშუალებას აძლევდა დარჩეს იმავე დროის ზონებში ონლაინ შეხვედრების დროს. თავისი მდებარეობის დასამალად, ალისია ბუნდოვანს ხდის ვიდეო ზარის ფონს ან იყენებს ვირტუალურ ფონს და ასევე ამცირებს ისეთ თემებზე საუბარს, როგორიცაა ამინდი.
მეწარმე თანამშრომლის კიდევ ერთი ლაიფჰაკია: მოგზაურობის წინ ის ნაკლებად ხშირად მიდის ოფისში და ნაკლებად მონაწილეობს კოლეგებთან არაფორმალურ შეხვედრებში – ეს აადვილებს დიდი ხნის განმავლობაში თავის დაღწევას. სხვათა შორის, ამის შესახებ მან ტაილანდში ერთთვიანი ყოფნის დროს თქვა.