ყოველი მეშვიდე მოგზაური (66%) უკმაყოფილოა მისთვის ხელმისაწვდომი მოგზაურობის დაგეგმვის ვარიანტებით. ამავდროულად, ბევრი რესპონდენტი (48%) ასახელებს დაჯავშნას, როგორც მისი ორგანიზების ყველაზე რთულ ეტაპს, რადგან სასტუმროების, ბილეთების, ღონისძიებების, რესტორნების და ტრანსპორტის გაქირავება კვლავ მოითხოვს ცალკე გადახდის და ცალ-ცალკე დაჯავშნის პროცესს.

ამის შესახებ ნათქვამია Accenture-ის კვლევაში The travel industry’s new trip. ავტორები დარწმუნებულნი არიან, რომ AI ტექნოლოგიები იქნება ამ პრობლემების გადაწყვეტა.

გამოკითხულთა თითქმის ორი მესამედი (64%) მოგზაურობის ორგანიზებაში ყველაზე დიდ უხერხულობად მიიჩნევს სერვისების შერწყმის უნარის არქონას, რათა ის „უნაკლო იყოს“. ამავდროულად, გამოკითხულთა 97%-ს სურს ჰქონდეს „სუპერ აპლიკაცია“ მოგზაურობისთვის. ეს მოიცავს ერთდროულ წვდომას მოგზაურობასთან დაკავშირებული სერვისების სრულ სპექტრზე, მათ შორის პერსონალიზებულ ვარიანტებზე დარჩენის ადგილი, ფრენები, რესტორნები და სხვა.
ასევე, მოგზაურთა დაახლოებით 61%-მა აღიარა, რომ უჭირს სამოგზაურო აპებსა და ვებსაიტებზე ნავიგაცია. ხოლო 56% იმედგაცრუებულია კონტენტის მორგების ან გაფილტვრის უნარის ნაკლებობით, რაც ნიშნავს, რომ მათ მეტი დრო სჭირდებათ გადაწყვეტილების მისაღებად ან საერთოდ ვერ იღებენ გადაწყვეტილებებს.