მოგზაურობის დაგეგმვისას პრიორიტეტი კვლავ კომფორტსა და ტექნოლოგიებს ენიჭება. მეტი კომფორტისთვის ისინი თანხმდებიან ბიომეტრიულ იდენტიფიკაციაზე და მზად არიან წინასწარ გაიარონ გარკვეული პროცედურები, აეროპორტში მოსვლამდეც კი. ამის შესახებ ნათქვამია საჰაერო ტრანსპორტის საერთაშორისო ასოციაციის (IATA) 2024 Global Passenger Survey-ში.
ანგარიშის მიხედვით, რესპონდენტთა 68%-ისთვის აეროპორტის არჩევისას მთავარი პრიორიტეტი მისი მდებარეობაა, რასაც მოჰყვება მგზავრობის საერთო დროის შემცირების შესაძლებლობა (33%) და ყველაზე ხელსაყრელი ბილეთის ფასი (25%).
ამავდროულად, გამოკითხულთა 71%-მა თქვა, რომ ბილეთებს ონლაინ ან მობილური აპლიკაციის საშუალებით ჯავშნის სერვისის აგრეგატორიდან ჯავშნიან, 53% იყენებს ავიაკომპანიის ვებგვერდს/აპლიკაციას და მხოლოდ 16% პირადად დაუკავშირდა დაჯავშნის სამსახურს. თითქმის ყოველი მესამე მოგზაურს (32%) სურდა, რომ მის შესახებ ყველა ინფორმაცია თავმოყრილი იყოს ერთ ადგილზე.
მოგზაურთა უმრავლესობას (79%) მოგზაურობის საფასურის გადახდა საკრედიტო ბარათით ურჩევნია, შემდეგ მოდის ციფრული საფულეები (20%) და მყისიერი გადახდის სერვისები, როგორიცაა IATA Pay (7%).
მოგზაურთა დაახლოებით 70%-ს სურს, რომ ჩასხდომის დრო იყოს 30 წუთი ან ნაკლები, თუ მხოლოდ ხელბარგი აქვთ.
გარდა ამისა, გამოკითხვამ აჩვენა, რომ გამოკითხულთა 85% მზადაა გამგზავრებამდე მიაწოდოს ხელისუფლებას პირადი ინფორმაცია, მათ შორის პასპორტი და ვიზა, რათა დააჩქაროს აეროპორტში გაფრენის წინ პროცედურები.
კვლევაში ასევე ნათქვამია, რომ 25 წლამდე მგზავრები საგრძნობლად უფრო აქტიურები არიან ტექნოლოგიების გამოყენებაში მოგზაურობის ორგანიზებისას. ამრიგად, ამ ასაკობრივი კატეგორიის რესპონდენტთა ნახევარი (51%) ირჩევს ციფრულ საფულეებს გადახდისთვის, რაც ბევრად აღემატება გლობალურ საშუალო 20%-ს. და გამოკითხული ახალგაზრდების 90% მზადაა გამოიყენოს სმარტფონი ციფრული საფულით, პასპორტით და ლოიალობის ბარათებით მოგზაურობისას, რაც გლობალურ საშუალო მაჩვენებელს აღემატება 77%-ით.
25 წლამდე მგზავრების თითქმის ნახევარი (48%) უპირატესობას ანიჭებს ბიომეტრიულ მონაცემებს ტრადიციულ პასპორტებსა და ჩასხდომის ბილეთებზე.