Lufthansa-ს სარეკლამო კამპანია, რომელიც გრინვოშინგს მისდევს, გარკვეული ბრალდებების საგანი გახდა.
გასულ ზაფხულს გერმანულმა ავიაკომპანიამ დიდი სარეკლამო კამპანიის ფარგლებში ბანერზე გამოიყენა სლოგანი “ვაკავშირებთ მსოფლიოს. ვიცავთ მის მომავალს”.
აღნიშნული განცხადება არ მოეწონა ბრიტანულ რეკლამის მარეგულირებელს. მან გადაწყვიტა, რომ ამ ფრაზას შეცდომაში შეჰყავს მომხმარებლები და ვარაუდობს, რომ გერმანული ავიაკომპანია იცავს პლანეტას, მიუხედავად იმისა, რომ ახლა ავიაციაში არ არსებობს ტექნოლოგიები, რომლებიც დაადასტურებენ განცხადებას აბსოლუტურად “მწვანე” გარემოს შესახებ.
ამიტომ, დიდ ბრიტანეთში აკრძალეს ამ რეკლამის გამოყენება ავიაკომპანიისთვის. მანამდე კი იგივე მიზეზებით აიკრძალა ბელგიაში.
Lufthansa-ს წარმომადგენელი ცდილობდა კრეატიულობის გამართლებას. მან თქვა, რომ პლაკატი იყო უფრო ფართო კამპანიის ნაწილი, რომელიც ხაზს უსვამდა იმ ნაბიჯებს, რომლებსაც ჯგუფი დგამს ნახშირბადის ემისიების შესამცირებლად 2030 წლისთვის და 2050 წლისთვის ნულოვანი გამონაბოლქვის მისაღწევად.