გერმანული ავიაკომპანია Lufthansa-ს პირველი კლასის ლაუნჯის გამოცდილება 2025 წლის საუკეთესოდ აღიარეს. ექსპერტების შეფასებით, ეს არ არის უბრალოდ მოსაცდელი სივრცე, არამედ სრულყოფილი “მიწისპირა პროდუქტი”, რომელიც მაქსიმალურ სიმშვიდეს, კონტროლს და ფრენის წინა პროცესების უწყვეტობას უზრუნველყოფს.

Lufthansa-ს პრემიუმ სტანდარტი განსაკუთრებით ფრენკფურტის ცალკე მდგომ First Class Terminal (FCT)-ში ვლინდება. ლაუნჯის ინტერიერი უფრო მეტად ბუტიკ-სასტუმროს ლობის მოგვაგონებს. მგზავრებს სთავაზობენ:

  • À la carte სასადილოს კავიარითა და მდიდრული ბარით.
  • სასვენ ოთახებს დღის საწოლებით და სრულფასოვანი საშხაპეებით.
  • სიგარების ოთახს.

მიუნხენის განახლებული ლაუნჯებიც ანალოგიური სტანდარტის დაცვით მუშაობს, რაც უზრუნველყოფს გამოცდილების განმეორებადობას როგორც შენგენის, ისე არაშენგენის ზონების ფრენებისთვის.

რატომ არსებობს პირველი კლასის ლაუნჯები?

ექსპერტების აზრით, პრემიუმ ლაუნჯები წყვეტენ სამ ძირითად პრობლემას მაღალი შემოსავლიანი მგზავრებისთვის: დრო, გაურკვევლობა და კონფიდენციალურობა.

ფუნქციონალურობა: ისინი უზრუნველყოფენ “უსაფრთხო მოგზაურობას” — არანაირი რიგი, ხმაური ან გაურკვევლობა. პერსონალი პრობლემებს თავად წყვეტს, სანამ ისინი წარმოიშობა.

კომერციული სარგებელი: ლაუნჯები ამართლებენ პრემიუმ ტარიფების მაღალ ფასს, ეხმარება ავიაკომპანიას კორპორატიული კონტრაქტების მოპოვებაში და ერთგულებას ზრდის.

ოპერაციული ბუფერი: გაუთვალისწინებელი სიტუაციების დროს, მგზავრები დაცულები არიან გადატვირთული გასასვლელებისგან და მათ ადგილზევე გადაჯავშვნას სთავაზობენ.

Lufthansa-ს ქსელი და მომავალი

Lufthansa-ს ქსელი ორი ძირითადი ჰაბის — ფრანკფურტის (FRA) და მიუნხენის (MUC) ხერხემალზეა აგებული. კომპანია აქტიურად აძლიერებს თავის პრემიუმ სერვისებს, მათ შორის Allegris Business Class-ის განახლებებით. Lufthansa-ს სტრატეგია აჩვენებს, რომ მიუხედავად იმისა, რომ ბევრი მიიჩნევდა, რომ ნამდვილი პირველი კლასის სალონების ეპოქა გავიდა, Lufthansa-მ შეძლო ამ სეგმენტიდან მოგების შენარჩუნება და გაზრდა, რასაც ინვესტიცია ფართო ქსელსა და პრემიუმ ლაუნჯების სისტემაში ადასტურებს.