Lufthansa Group-ი ახალი დიზაინით წარმოჩინდება. ბრენდის განახლების მიზანია, მომხმარებლისთვის სერვისები ჯგუფური ბრენდის ქვეშ გაერთიანდეს, რაც ორგანიზაციის ძალას უფრო ნათლად გამოხატავს.

Lufthansa Group-მა, მსოფლიოში შემოსავლებისა და ფლოტის ზომის მიხედვით მე-4 უმსხვილესმა საავიაციო ჯგუფმა, ახალი კორპორატიული იდენტობა წარადგინა. ჯგუფი, რომელიც 5 ეროვნულ ავიაკომპანიას, Lufthansa Cargo-ს, Lufthansa Technik-ს და 300-ზე მეტ შვილობილ კომპანიას აერთიანებს, ცდილობს, თავი უფრო მეტად წარმოაჩინოს როგორც ერთიანი ორგანიზაცია.

ახალი ბრენდინგი რამდენიმე ვიზუალურ ცვლილებას მოიცავს:

განახლებული ლოგო: ჯგუფის წარმოდგენისას, საკულტო ამწის ლოგო მომავალში გამოყენებული იქნება მის გარშემო არსებული წრის გარეშე.

ახალი შრიფტი და ფერები: დაინერგა ახალი ფონტი და ფერთა პალიტრა გაფართოვდა ექვსი ახალი ტონით. ეს ფერები განასახიერებს სხვადასხვა სიმაღლეს მიწიდან ცამდე, რაც ჯგუფის მრავალფეროვნებას ასახავს.

მიუხედავად იმისა, რომ Lufthansa Group-ის ავიაკომპანიები (მაგალითად, SWISS, Austrian Airlines) შეინარჩუნებენ საკუთარ ინდივიდუალურ ბრენდებს, მათ გააერთიანებთ ერთგვარი „ქოლგა“ ბრენდი: ყველა ავიაკომპანიის თვითმფრინავზე გამოჩნდება წარწერა „Member of Lufthansa Group“(Lufthansa Group-ის წევრი).

ეს ცვლილებები მიზნად ისახავს მომხმარებლისთვის სერვისების იდენტიფიცირების გამარტივებას, რითაც ხაზი გაესმება, რომ ყველა ეს მომსახურება ერთ ძლიერ საავიაციო ჯგუფს ეკუთვნის.