Lufthansa-მ და სატრანსპორტო მომსახურების გლობალურმა კომპანიამ SIXT-მა თანამშრომლობის ახალი ეტაპი დაიწყეს. SIXT-ი უზრუნველყოფს პრემიუმ კლასის ლიმუზინების მომსახურებას Lufthansa-ს First Class მგზავრებისა და HON Circle Members-თვის ფრანკფურტისა და მიუნხენის ჰაბებში.
სერვისის დეტალები
მომსახურება: ეს სერვისი, რომელსაც Lufthansa 20 წელია სთავაზობს ელიტარულ სტუმრებს, გულისხმობს კომფორტულ და შეუფერხებელ ტრანსპორტირებას პირდაპირ თვითმფრინავთან და უკან, ჩამოსვლისთანავე.
ფლოტი: ფრანკფურტისა და მიუნხენის აეროპორტებში ამ პრემიუმ სერვისისთვის SIXT-ის 40 სხვადასხვა მოდელის ავტომობილია ხელმისაწვდომი.
ბრენდინგი: ავტომობილებს ამშვენებს როგორც Lufthansa-ს, ისე SIXT-ის ლოგოები და წარწერა „Lufthansa Shuttle Service“.
კომენტარები პარტნიორობის შესახებ
ჰეიკო რეიცი, Lufthansa Airlines-ის აღმასრულებელი საბჭოს წევრი და მიუნხენის ჰაბის მენეჯერი, აღნიშნავს, რომ SIXT-ის სახით მათ მოიპოვეს „ძლიერი პარტნიორი“, რომელიც საშუალებას აძლევს, გააფართოონ პრემიუმ მანქანების არჩევანი და უკეთ უპასუხონ სტუმრების მზარდ მოთხოვნებს მოქნილობასა და ინდივიდუალურ გადაწყვეტილებებზე.
ვინცენც ფლანცი, Sixt SE-ის მენეჯმენტის საბჭოს წევრი და მთავარი ბიზნეს ოფიცერი, ხაზს უსვამს, რომ SIXT-სა და Lufthansa-ს მრავალწლიანი ნდობითი პარტნიორობა აქვთ, რაც საერთო ხარისხის სტანდარტებსა და პრემიუმ მომსახურებაზეა დაფუძნებული. ეს ახალი თანამშრომლობა „მაქსიმალურ კომფორტსა და უწყვეტ მოგზაურობის გამოცდილებას“ სთავაზობს მომხმარებლებს.












