Lufthansa-მ და სატრანსპორტო მომსახურების გლობალურმა კომპანიამ SIXT-მა თანამშრომლობის ახალი ეტაპი დაიწყეს. SIXT-ი უზრუნველყოფს პრემიუმ კლასის ლიმუზინების მომსახურებას Lufthansa-ს First Class მგზავრებისა და HON Circle Members-თვის ფრანკფურტისა და მიუნხენის ჰაბებში.

სერვისის დეტალები

მომსახურება: ეს სერვისი, რომელსაც Lufthansa 20 წელია სთავაზობს ელიტარულ სტუმრებს, გულისხმობს კომფორტულ და შეუფერხებელ ტრანსპორტირებას პირდაპირ თვითმფრინავთან და უკან, ჩამოსვლისთანავე.

ფლოტი: ფრანკფურტისა და მიუნხენის აეროპორტებში ამ პრემიუმ სერვისისთვის SIXT-ის 40 სხვადასხვა მოდელის ავტომობილია ხელმისაწვდომი.

ბრენდინგი: ავტომობილებს ამშვენებს როგორც Lufthansa-ს, ისე SIXT-ის ლოგოები და წარწერა „Lufthansa Shuttle Service“.

კომენტარები პარტნიორობის შესახებ

ჰეიკო რეიცი, Lufthansa Airlines-ის აღმასრულებელი საბჭოს წევრი და მიუნხენის ჰაბის მენეჯერი, აღნიშნავს, რომ SIXT-ის სახით მათ მოიპოვეს „ძლიერი პარტნიორი“, რომელიც საშუალებას აძლევს, გააფართოონ პრემიუმ მანქანების არჩევანი და უკეთ უპასუხონ სტუმრების მზარდ მოთხოვნებს მოქნილობასა და ინდივიდუალურ გადაწყვეტილებებზე.

ვინცენც ფლანცი, Sixt SE-ის მენეჯმენტის საბჭოს წევრი და მთავარი ბიზნეს ოფიცერი, ხაზს უსვამს, რომ SIXT-სა და Lufthansa-ს მრავალწლიანი ნდობითი პარტნიორობა აქვთ, რაც საერთო ხარისხის სტანდარტებსა და პრემიუმ მომსახურებაზეა დაფუძნებული. ეს ახალი თანამშრომლობა „მაქსიმალურ კომფორტსა და უწყვეტ მოგზაურობის გამოცდილებას“ სთავაზობს მომხმარებლებს.