Korean Air-ი იძულებულია თავისი Airbus A380 და Boeing 747 ტიპის თვითმფრინავები ექსპლუატაციაში დაგეგმილზე დიდხანს შეინარჩუნოს. ამის მიზეზი Airbus-ისა და Boeing-ისგან ახალი ფართოკორპუსიანი თვითმფრინავების მიწოდების დეფიციტია. კომპანიის ცნობით, მან დაახლოებით 40 თვითმფრინავით ნაკლები მიიღო, მათ შორის A350, 787 და 777-9. ახალი თაობის თვითმფრინავების გარეშე, გიგანტების ექსპლუატაციიდან ნაადრევი ამოღება გამოიწვევდა სიმძლავრის დეფიციტს და ბაზარზე პოზიციების დაკარგვას.

მიუხედავად იმისა, რომ A380 და 747 დიდი ხანია არაეფექტურად არის აღიარებული და მათი ექსპლუატაცია ძალიან ძვირია, Korean Air-ს არ შეუძლია თავისი ფლოტის მკვეთრი შემცირება. თვითმფრინავების ახალ თაობაზე გადასვლა დაგვიანებულია, რადგან მომწოდებლები კვლავ განიცდიან სირთულეებს წარმოებაში.

ეს სიტუაცია კორეული გადამზიდავისთვის უნიკალური არ არის. მსგავსი პრობლემები შეექმნა Lufthansa-საც. გერმანული ავიაკომპანიაც იძულებულია გადადოს ოთხძრავიანთვითმფრინავებთან დამშვიდობება, მიუხედავად იმისა, რომ მათ ახალი A350-ით და Boeing 787-ით ჩანაცვლებას გეგმავდნენ. Lufthansa-მ მიწოდების გრაფიკის დარღვევით გამოწვეული ზარალის კომპენსაციაც კი მოითხოვა.

ეს ტენდენცია აჩვენებს, რომ გლობალური ავიაციის ინდუსტრია კვლავ აწყდება მიწოდების ჯაჭვის გამოწვევებს, რაც გავლენას ახდენს ავიაკომპანიების ფლოტის მართვის სტრატეგიებზე.