VTOL საჰაერო ტაქსის მწარმოებელმა Volocopter-მა, ინდუსტრიის ერთ-ერთმა წამყვანმა კომპანიამ გაკოტრების შესახებ განაცხადა. სასამართლომ კომპანიაში დროებითი მენეჯერი დანიშნა, რომელიც თებერვლის ბოლომდე კომპანიის ფინანსური სტაბილურობის გზების მოძიებას გეგმავს.

კარლსრუეს რაიონულმა სასამართლომ ტობიას უოლდი Anchor Rechtsanwälte-დან დროებით გაკოტრების მმართველად დანიშნა.

„კომპანიას სჭირდება დაფინანსება, რათა ბაზარზე გასასვლელად მომზადების ბოლო ეტაპები დაასრულოს“, – განაცხადა მან.

Volocopter-ს ჯერ არ მიუღია ევროპის საავიაციო უსაფრთხოების სააგენტოს (EASA) ტიპის სერთიფიკატი, რომელიც საჭიროა მგზავრების ტრანსპორტირების დასაწყებად. მიუხედავად გაკოტრების საქმის წარმოების დაწყებისა, კომპანია მაინც ელის წელს მსგავსი ნებართვის მიღებას და მუშაობის გაგრძელებას. Bloomberg-ის ცნობით, Volocopter-ის შეძენით ინტერესს იჩენს ჩინური კომპანია Geely.

„ჩვენ წინა პლანზე ვართ როგორც ტექნოლოგიურად, ასევე სერტიფიცირების სფეროში ეროვნულ და საერთაშორისო დონეზე“, – თქვა Volocopter-ის აღმასრულებელმა დირექტორმა დირკ ჰოკემ, რომელიც კომპანიას თებერვლის ბოლოს დატოვებს. „ჩვენი მიზანია შევინარჩუნოთ სამუშაო ადგილები და გამოვიყენოთ გაკოტრების პროცესი Volocopter-ის აღდგენისთვის და მდგრადი კონკურენტუნარიანი კომპანიის ჩამოყალიბებისათვის“.

კომპანიამ უკვე შეამცირა სამუშაო ძალა 30%-ით და განაგრძობს მოლაპარაკებას ინვესტორებთან. აღსანიშნავია, რომ კომპანიის ხელმძღვანელის ბოლო განცხადება, რომელიც თანამდებობას ტოვებს, სახელმწიფო სახსრების მოზიდვის სერიოზულ პრობლემებზე მიუთითებს. დირკ ჰოკმა სახელმწიფოს მხრიდან მხარდაჭერის ნაკლებობაზე გამოთქვა პრეტენზია.

Volocopter-ის გეგმები რჩება ამბიციური, განაგრძობს ოპერაციებს პარიზში, ოსაკასა და რომში, ასევე ADAC-თან ტესტირებები სამაშველო მისიებისთვის. თუმცა, გერმანიაში სრულყოფილად მუშაობისთვის, კომპანიას შეექმნა კონკურენცია ურბანული ტრანსპორტისა და ინფრასტრუქტურის შეზღუდვისგან. ZEW-ის კვლევამ აჩვენა, რომ ასეთი აპარატების ამცირებენ მგზავრობის დროს და მათი წარმოების ხარჯები და CO2 გამონაბოლქვი უფრო მაღალია, ვიდრე ელექტრო მანქანების.