ინდოეთის სამოქალაქო ავიაციის სამინისტრომ გაავრცელა ცნობა შვიდ შიდა ავიაკომპანიაზე, კერძოდ, Air India, Indigo, Akasa, SpiceJet, Vistara, Air India Express Connect და Air India Express, რომ გაატარონ ზომები და მინიმუმამდე დაიყვანონ აეროპორტში ბარგის გაცემის დრო.
დოკუმენტის მიხედვით, თვითმფრინავის ძრავის გამორთვიდან 10 წუთის განმავლობაში, პირველი ჩანთა ბარგის ქამარზე უნდა დადგეს, ხოლო ბოლო ჩანთა არაუგვიანეს 30 წუთისა. ბარგის დროული მიწოდების პროცესი უნდა დარეგულირდეს ათი დღის განმავლობაში.
ახალი მოთხოვნები მას შემდეგ გაჟღერდა, რაც სამოქალაქო ავიაციის უსაფრთხოების ბიურომ (BCAS) ჩაატარა ექსპერიმენტი ინდოეთის ექვს აეროპორტში ბარგის მიწოდების დროისთვის. მისი შედეგები არადამაკმაყოფილებელი იყო.
ინდუსტრიის ექსპერტების აზრით, ბოლო წლებში ინდურ ავიაკომპანიებს პრობლემები ჰქონდათ მოგზაურთა მომსახურების სტანდარტებისა და ბორტზე უსაფრთხოების წესების შენარჩუნებაში.
მაგალითად, გასულ წელს Air India-მ მგზავრები ფრენის დაგვიანების გამო არ მიიღო და კომპენსაცია არ გადაუხადა, რაც არსებული რეგულაციების დარღვევაა. გარდა ამისა, გადამზიდავი დაჯარიმდა შორ მანძილზე ფრენებზე ჟანგბადის არასაკმარისი მარაგის აღმოჩენის გამო. ასევე, ინდური ავიაკომპანიების მომხმარებლები ხშირად უჩივიან ბარგის მოვლის ორგანიზების პრობლემებს.
ბევრი საერთაშორისო გადამზიდავი მიიჩნევს, რომ ბარგის სწრაფი მიწოდება მნიშვნელოვანი პრიორიტეტია თავიანთ ოპერაციებში.