ინდურმა დაბალბიუჯეტიანმა ავიაკომპანიამ IndiGo-მ ხელოვნური ინტელექტის (AI) ბაზაზე ჩატბოტი, 6Eskai გაუშვა, რომელიც მგზავრებს 10 ენაზე ფრენების დასაჯავშნაში ეხმარება.

„6Eskai-ის გამოყენებით, IndiGo ხდება ერთ-ერთი პირველი ავიაკომპანია სამხრეთ აზიაში, რომელიც იყენებს მოწინავე AI ტექნოლოგიებს კლიენტების მომსახურების გასაუმჯობესებლად და ოპერაციების ეფექტურობის გასაუმჯობესებლად“, – ნათქვამია კომპანიის პრესრელიზში.

ჩატბოტი იყენებს რევოლუციურ GPT4 ტექნოლოგიას, რომელიც შემუშავებულია IndiGo-სა და Microsoft-ის ციფრული განყოფილების მიერ. მისმა გამოყენებამ შესაძლებელი გახადა მომხმარებლის მომსახურების ტვირთის 75%-ით შემცირება. ჩატბოტს აქვს 1,7 ტრილიონი პარამეტრი, რაც მას საშუალებას აძლევს შეასრულოს დავალებების ფართო სპექტრი, მათ შორის მგზავრების შეკითხვებზე პასუხის გაცემა ავიაბილეთების დაჯავშნაზე, ფასდაკლების კუპონების მიღებაზე, ონლაინ რეგისტრაციაზე და სხვა. 6Eskai-ს შეუძლია 10 ენაზე საუბარი, სიტყვიერი ინსტრუქციების გადაკეთება ნაბეჭდ ტექსტად, მკაფიოდ რეაგირება მომხმარებელთა ემოციებზე და მათთან ურთიერთობისას იუმორის გამოყენება.

„ეს ინოვაციური ინსტრუმენტი უზრუნველყოფს IndiGo-ს მგზავრებს შეუფერხებელ მხარდაჭერას და მათ პერსონალიზებული ფრენის დახმარებას“, – განუცხადა ჟურნალისტებს კომპანიის უფროსმა ვიცე-პრეზიდენტმა სუმი შარმამ.

IndiGo არის ინდური დაბალბიუჯეტიანი ავიაკომპანია, ავიაკომპანიის წილი ინდოეთის საჰაერო ტრანსპორტის ბაზარზე 41,2%-ს აღწევს. მისი ფლოტი შედგება 240-ზე მეტი თვითმფრინავისგან, ძირითადად Airbus A320-ებისგან.