ავიაკომპანია Georgian Airways-ი ქოლ-ცენტრის ოპერატორის პოზიციაზე ვაკანსიას აცხადებს. როგორც ავიაკომპანიის განცხადებაშია აღნიშნული  ქოლ-ცენტრის ოპერატორის ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობებია:

ავიაკომპანიის მომხმარებელთა სატელეფონო-საინფორმაციო მომსახურება;

გამავალი და შემომავალი ზარების განხორციელება;

ავიაკომპანიის სხვადასხვა საოპერაციო ფუნქციების შესრულება:

ფიზიკური პირების, კორპორატიული მომხმარებლების, მგზავრების მომსახურების, ავიაბიალეთების შესყიდვის, ავიარეისების განხორციელებისა და სხვა საკითხების შესახებ ინფორმაციის მიწოდება და ა.შ

ავიაკომპანიის მომხმარებლებთან  ელექტრონული კორესპონდენციის ოპერატიული და კვალიფიციური განხორციელება.

„საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

ქართული, ინგლისური და რუსული ენების სრულყოფილად ფლობა;

სამივე ენაზე გამართული და დახვეწილი მეტყველების უნარი

იტალიური, გერმანული, ესპანური და ფრანგული ენების ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად;

კომპიუტერული საოფისე პროგრამების სრულყოფილი ცოდნა (MS Office, Outlook)

სასურველია ავიაციის, ტურიზმისა და მასპინძლობის სფეროში მუშაობის გამოცდილება;

ანალიტიკური აზროვნების უნარი;

სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი;

დეტალებზე ორიენტირებულობა;

კომუნიკაბელურობა და ორგანიზებულობა;

სამუშაო გრაფიკი: ცვლების მიხედვით.

ანაზღაურება: შეთანხმებით, კვალიფიკაციისა და გამოცდილების შესაბამისად.

დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, გადმოაგზავნოთ რეზიუმე (CV) შემდეგ ელ.ფოსტის მისამართზე: hr@georgian-airways.com არაუგვიანეს 2025 წლის 06 მარტისა, ელ.ფოსტის სათაურის ველში (subject) მიუთითეთ იმ ვაკანსიის დასახელება, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი.

“ჯორჯიან ეარვეისი” გისურვებთ წარმატებებს“, – აღნიშნულია  Georgian Airways-ის მიერ სოციალურ ქსელში გამოქვეყნებულ ინფორაციაში.