ევროპაში ხშირი ფრენის გადასახადმა შეიძლება გლობალური დათბობა შეანელოს და მოიზიდოს 64 მილიარდი ევრო წელიწადში ბევრი ადამიანისთვის დამატებითი ხარჯის გაღების გარეშე. ამის შესახებ New Economics Foundation-ის (NEF) და სხვა შესაბამისი ორგანიზაციების ანალიზშია აღნიშნული.

სხვათა შორის, იმ მგზავრების რაოდენობა, რომლებიც ხშირად დაფრინავენ ამ დროისათვის რეგიონში 5%-ია, მაშინ როდესაც 72% წელიწადში ერთხელ სარგებლობს საჰაერო ტრანსპორტით, ან საერთოდ არ მგზავრობს თვითმფრინავით.
CE Delft-ის მკვლევრებმა კლიმატზე ფრენებზე ეტაპობრივი გადასახადის გავლენის მოდელირება გააკეთეს და დაადგინეს, რომ ინიციატივა 2028 წლისთვის მგზავრთა რაოდენობას 26%-ით შემცირდეს, ხოლო CO2-ის ემისიას 21%-ით.

ავტორები გამოდიან იმ გათვლებიდან, რომ საფასური იწყება ნულიდან 12 თვის განმავლობაში განხორციელებული პირველი ფრენისთვის და იზრდება 100 ევროთი ყოველი დაბრუნებისთვის, დამატებითი გადასახადებით უფრო გრძელი ფრენებისთვის და პირველი კლასის მგზავრობისთვის.

გადასახადი შეაგროვებს ფულს, რომელიც შეიძლებოდა ჩადებულიყო მატარებლებისა და ავტობუსების განვითარებაში, ხოლო შემცირდა უმდიდრესი ტურისტების მიერ მგზავრობის “გადაჭარბებული” რაოდენობა, თქვა მაგდალენა ჰეუვიზერმა ჯგუფ Stay Grounded-იდან, რომელიც მოხსენების თანაავტორი იყო.
ანგარიში, რომელიც Guardian-ს მიაწოდეს, პირველია, რომელიც შეისწავლის, თუ როგორ შეიძლება იმუშაოს ევროპაში ხშირი ფრენების გადასახადმა.