Emirates-ის შეფასებით, მისი პარტნიორი ქსელი მოიცავს თითქმის 1,700 ქალაქს – ორჯერ მეტი ვიდრე ერთი წლის წინ – საშუალოდ 61,000 მგზავრი დაფრინავს Emirates-ით ან პარტნიორი გადამზიდავებით ყოველ კვირას.
მხოლოდ გასული წლის განმავლობაში, ავიაკომპანიამ 16 ახალი შეთანხმება გააფორმა: მან დადო კოდის გაზიარება Avianca-სა და Batik Air Malaysia-თან, ასევე ხელი მოაწერა ინტერლაინ შეთანხმებებს KAM Air-თან, Sri Lankan Airlines-თან, Condor-თან, Flynas-თან, Viva Aerobus-თან, Sun Express-თან, Maldivian-თან, Siberia Airlines-თან და Kenya Airways-თან.
ავიაკომპანიას ამჟამად 31 ზიარი კოდის ხელშეკრულება, 118 ინტერლაინ და 13 პარტნიორული შეთანხმება აქვს, რომლებიც სარკინიგზო და ვერტმფრენით ტრანსპორტირებასაც გულისხმობს.
ამრიგად, Emirates-ის მგზავრებს წვდომა აქვთ ევროპის 380-ზე მეტ მიმართულებაზე, ამერიკის 375 ქალაქში, აზიაში 500-ზე მეტ მიმართულებაზე, ავსტრალიაში 85 ქალაქში და აფრიკის 210-ზე მეტ ქალაქში.
„გასული წლის განმავლობაში გავაძლიერეთ ჩვენი სტრატეგია, რათა გავაფართოოთ ჩვენი გლობალური ყოფნა და განვითარება ექვს კონტინენტზე, რათა მგზავრებს მივცეთ დანიშნულების ადგილისა და დამაკავშირებელი ვარიანტების უზარმაზარი არჩევანი“, – თქვა ადნან კაზიმ, პრეზიდენტის მოადგილემ და Emirates-ის მთავარმა კომერციულმა დირექტორმა. „ჩვენი ამბიციები პარტნიორობის გაზრდის შესახებ შეესაბამება დუბაი D33-ის სტრატეგიას, რათა ის იქცეს მსოფლიოში ყველაზე დაკავშირებულ ქალაქად, მოიზიდოს ბიზნესი, ტურიზმი და ინვესტიციები მთელი მსოფლიოდან.