easyJet-მა, გაერთიანებული სამეფოს ერთ-ერთმა წამყვანმა ავიაკომპანიამ, ფრენების მართვის ოპტიმიზაციისთვის ხელოვნური ინტელექტის გამოყენება დაიწყო.
ამის შესახებ TechTimes იუწყება.
easyJet არის ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარული ავიაკომპანია ევროპაში და არსებული მონაცემების მიხედვით, ის დღეში დაახლოებით 2000 ფრენას ასრულებს.
easyJet-ის თანამშრომლები იყენებენ AI-ს, სპეციალური გენერაციული AI ინსტრუმენტის გამოყენებით, სახელწოდებით Jetstream. ავიაკომპანიის პერსონალი და პილოტები ამ ინსტრუმენტს მისიის დროს წარმოქმნილი პრობლემების გადასაჭრელად იყენებენ.
ავიაკომპანიის თქმით, AI-ს შეუძლია დაეხმაროს პერსონალს, დაადგინოს რომელი ეკიპაჟი და კონკრეტული ოპერაციებისთვის რამდენია საჭირო და უზრუნველყოს სწორი თვითმფრინავი კონკრეტულ მარშრუტზე.