ძრავის პრობლემების გამო Pratt & Whitney ავიაკომპანიებისთვის კომპენსაციის გადახდას განაგრძობს. გასულ დღეებში ყაზახურმა ავიაკომპანიამ Air Astana-მ განაცხადა, რომ მიაღწია შეთანხმებას Pratt & Whitney-თან (P&W) PW1100G (GTF) ძრავებთან დაკავშირებული პრობლემების შესახებ კომპენსაციის შესახებ, რომლებიც დამონტაჟებულია Airbus A320neo თვითმფრინავებზე.
ამის შემდეგ, American Spirit Airlines-მა გამოაცხადა, რომ მიიღო “კომპენსაციის პაკეტი” P&W-სგან 150-დან 200 მილიონ აშშ დოლარამდე, რადგან იძულებული გახდა შეეწყვიტა “თითქმის ყველა” PW1100G ძრავების მქონე Airbus A320neo თვითმფრინავის ოპერირება.
26 მარტს, გადამზიდველმა ხელშეკრულება გააფორმა შვილობილ კომპანია P&W International Aero Engines-თან, რათა წლის ბოლომდე Spirit-ს ყოველთვიური კრედიტი მიაწოდოს, რაც, სავარაუდოდ, დიდ გავლენას მოახდენს გადამზიდველის ფინანსურ შედეგებზე. აშშ-ს ფასიანი ქაღალდებისა და ბირჟების კომისიაში (SEC), ავიაკომპანიამ განაცხადა, რომ შეთანხმება გაზრდის ლიკვიდურობას $150-დან $200 მილიონამდე.
„საბოლოო თანხა დამოკიდებული იქნება „დარიცხული დღეების რაოდენობაზე 2024 წელს, რომლის დროსაც ავიაკომპანია ვერ შეძლებს თავისი A320neo თვითმფრინავის ოპერირებას GTF ძრავის პრობლემების გამო“, ნათქვამია გადამზიდავმა 29 მარტის ფინანსურ ანგარიშში.
წინასწარი შეფასებით, Spirit ვერ შეძლებს თვეში დაახლოებით 25 თვითმფრინავის მართვას, ხოლო 2024 წლის მეოთხე კვარტალში ეს მაჩვენებელი თვეში 40 თვითმფრინავამდე გაიზრდება. შეთანხმება ასევე ითვალისწინებს, რომ Spirit.