ავიაკომპანიები ყოველწლიურად დაახლოებით 2 მილიარდ დოლარს ხარჯავენ მგზავრების დაკარგული ბარგის მოსაძებნად და მატერიალური ზიანის ანაზღაურებისთვის. ინდუსტრიის სტატისტიკის მიხედვით, წელიწადში დაახლოებით 1,8 მილიონი ჩანთა იკარგება, ან იპარავენ. უფრო მეტიც, საერთაშორისო ფრენებზე ნივთების დაკარგვის ალბათობა ხუთჯერ მეტია, ვიდრე შიდა ფრენებზე.

როგორც ირკვევა, რეგიონული და დაბალბიუჯეტიანი გადამზიდველები უფრო მეტად არღვევენ ბარგის გადაზიდვის წესებს ფრენის მოკლე ვადების და ნაკლებად საიმედო ბარგის დამუშავების სისტემების გამო.

SITA-ს მონაცემებით, გასული წლის განმავლობაში არასწორად ჩაბარებული ჩანთების რაოდენობამ 10 მილიონს გადააჭარბა. ამავდროულად, აეროპორტების 34% არ ცვლის ბარგის მიწოდების მონაცემებს ავიაკომპანიებთან, ხოლო გადამზიდავების 42% არ აწვდის მსგავს ინფორმაციას საჰაერო ჰაბებს.

აეროპორტები, რომლებიც ცნობილია დაკარგული ბარგის მაღალი მაჩვენებლით, აერთიანებს: პარიზის ჩარლზ დე გოლის აეროპორტს, ჩიკაგოს ო’ჰარის აეროპორტს და ლოს-ანჯელესის საერთაშორისო აეროპორტს. ავიაციის ექსპერტები ამბობენ, რომ ეს დატვირთული აეროპორტები მგზავრთნაკადის გამო ლოგისტიკური გამოწვევების წინაშე დგანან.

American Airlines ლიდერია არასწორად შემოწმებული ბარგის რაოდენობით გადამზიდავებს შორის: 8.1 შემთხვევა 1000 ჩანთაზე, რაც მსგავსი ინციდენტების საერთო რაოდენობის თითქმის მეოთხედია.